Türelemmel a világ végéig
Szöveges ítélet
2002. novemberben vettük át 5 ajtós G Astránkat. Egy 1,4-es 60 LE-s F Astra után egy darabig igazi erőgépnek tűnt a 75 LE. Megy ez az autó rendesen, csak a lendületes haladáshoz 3000-4500 között kell tartani a fordulatszámot. Óra szerint 170 fölé is megy, és ezt tartani is képes. Persze ezt az autót kisebb tempóra tervezték. Klímával haldoklik szegényke, gyors előzésekhez ki kell kapcsolni a légkondit. A fogyasztása meglepően jó, átlagban 6.5 liter. Az úttartása igen jó, a fékek lehetnének harapósabbak is. Az ABS többször működött már éles helyzetben. Az olajat egyáltalán nem eszi.
Láncos motor révén élettartama hosszú.
Az egész autó meglehetősen puritán, de ami benne van, az jól működik. Eddig egy gyári hangszóró ment benne tönkre, igaz, nem is a gyári rádió van benne. A tompított izzók nem bírnak ki még egy évet sem.
Összességében szeretjük a drágát, az eddigi több mint 3 év eseménytelenül telt el.
Hibalista
- A bal első hangszóró
- Gyakori tompított izzócsere
Ide hordtam szervizbe
Opel Klassz
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra F | Következő autója? | Ford Focus C-max |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
