A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1998)

Astra G 1.2 

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

Tömeggyártott lengyel autópótló

Szöveges ítélet

2004-ben 0 km-esen vásárolt legutolsó kiadás, akkori extrákkal (elektromos ablakok, elektromos tükör, távirányítós központi zár, metálfény, légkondi, CD-s Pioneer fejegység) 3.190.000 Ft volt.
Silány minőségű lengyel gyártmány.
Sorra véve:
Motor: 1.2-es, 16 szelepes, hengerenkénti injektoros Ecotech motor, ami egy 3 ajtós Corsánál még épp elég lenne, de 75 lóerőre lebutítva egy ekkora kasztniban elég siralmas vezetési élményt tud nyújtani. Beindításkor úgy csattog a lánc, hogy már többen is kérdezték, hogy diesel vagy benzines-e (lánc és feszítő csere után se hagyta abba). Fogyasztása 8-9 liter átlag, nyáron klímával 100-120as tempóval 11-13 liter. 5ösbe már 90nél úgy ordít a motor, hogy az ember tenné 6. sebességbe, de csak 5 jutott bele. Esetleg egy chippel, 100 lóerő körüli teljesítménnyel meg egy 6 sebességes váltóval kiegészítve még használható autó lenne. Mostani gondja, elindulásnál szaggat, fullad, akárhogy nyomom a gázt, semmit nem reagál. Menetközbe néha felvillan az olajnyomáslámpa (cserélt olaj-olajszűrő után is). Egyszer hívták vissza vezérműlánccal kapcsolatosan, amit ingyenesen megcsináltak. Egy időben az volt a szórakozása, hogy nem fordult el benne a kulcs vagy beleragadt.
Kasztni: egy kisebb baleset következtében a bal első sárvédő, az első lökhárító és a bal első lámpa összetört, amiket a nyíregyházi Ambrus Autóház "eredeti, gyárilag színrefújt alkatrészek"-re kicserélt. Azóta a sárvédő elég csúnyán rohadásnak indult, a lökhárítóról pattogzik a festék és végigrepedt hosszában... Pillanatnyilag a hátsó kipufogódob indult bomlásnak; 2 hátsó lámpát már ki se cserélem, mert vagy beletolatnak vagy rányitogatják az ajtót, nekitolják a bevásárlókocsit... De a kasztni érintetlen részeivel nem sok gond van.
Beltér: ajtókárpitok zörögnek, hátsó szélvédőnél tetőkárpit kezd leválni, ajtófogantyúk hamar kikopnak, fűtés tekerőkapcsolóknál műanyagborítás hamar megkopik, kormány szintén, műszerfalvilágítás ha úgy van kedve elmegy, fejtámlákra lehetetlen letenni a fejed akárhogy próbálsz hátradőlni, jobb hátsó ajtótömítésnél süvít a menetszél.
Futóműre konkrétabb panasz eddig nem volt, pillanatnyilag a jobb elejében kopog valami.
Pozitívumai:
-kormányzás, ami olyan mintha egy joystickot mozgatnék, akár kisujjal is tekerhető
-van egy kevés német alsókategóriás presztízse
-viszonylag minőségi gyári hangszórók

Hibalista

- szokásos olaj-olajszűrő csere, vezérműlánc csere, kormányösszekötő rúdfej, láncfeszítő, akkumulátor,

Ide hordtam szervizbe

Opel Csősz Nyíregyháza

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (3) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra F Következő autója? A4/A6 kombi
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1998 (1998)

További ítéletek (815 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)