Társ a mindennapokban
Szöveges ítélet
Eleinte a motorjától én is féltem, de miután bejáródott szépen megy. Magas fordulaton szépen húz, csak előzés közben kell visszakapcsolni, meg a klímát ki (bár volt 1.6-os 100 lovas Megan cégesautóm, de ott is mindig kikapcsoltam). 120-ig lehet hármasban menni vele, ki is kell használni. :)
Alapvetően nagyon sokat megyek vele, ezért a kis fogyasztás volt a fő szempont.
A 4-5 személyt már nagyon megérzni, de alapvetően 1-2 személlyel kényelmesen és biztonságosan el lehet jutni vele bárhová. Voltam vele már 4 személlyel Horvátországban full megpakolva, és autópályán simán vitte a 150-es tempót, végig klímával 6 lityit fogyasztott.
Futómú nagyon korrekt, belül semmi extra, minden ott van ahol kell lennie.
Hibalista
- A szokásos tompított izzók.
Ide hordtam szervizbe
Amíg garis volt, addig Kecskemétre hordtam a Tormásihoz. Árak kicsit húzósak, de percíz, szakszerű az ellátás.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Samara 1.5 | Következő autója? | Vectra 2.2 DTI, vagy BMW 120d |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
