A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1998)

Astra 2.0 DT 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Szürke hétköznapok

Szöveges ítélet

Ausztriából behozott , elején kissé sérülten került hozzám. A sérülést bontott és új alaktrészekből olcsón lehetett orvosolni. A kétezer köbcentis opel 82 lovasa nagyon lomha volt. Hosszas fórumozgatás után kitakarítottam az egr, turbó nyomás jeladót valamint a szívósort. Ezután egész jó lett. Autópályán kifejezetten jól érzi magát. Fogyasztása 6 fölé soha nem ment.A fütéscsap gumitömítései megadták magukat, tele eresztve ezzel a kasznit fagyállóval. Cserèje katasztrófa. Nem hagyott ott soha sehol.Ülései kissé kényelmetlenek. Nem bosszantja az embert ilyen-olyan hibákkal, megbízható, nem rohad, télen-nyáron pöccre indul. Télen de még nyáron is nehezen melegszik, igazán jó fűtésem soha nem volt benne, igaz a legnagyobb melegben sem kapcsolt a ventillátor és az óra sem ment soha 90 fölé.A generátor megadta magát 250 ezernél. Saját magam újítottam fel kb 20 ezer forintból, új feszültség szabályzó , kommutátor , csapágyak , kicserélt a generátorhoz menő kábelt is, mert hámlott a szigetelés róla. Összeségében kissé gyenge, megbízható, alacsony költséggel üzemeltethető igazi népautó. Sógornak adtam el nyugodt szívvel. Németbe jàr vele dolgozni. 140 tempomat 1200km 5.5 -ös fogyasztás. Még beletekert 20.000 km-t. Egyik oldal félt.csuklót kellett cserélni. Az autót visszavettem 1.5 év után a sógortól.(lassú és hangos volt neki.)Beletekert majd 70ezer km-t. Akksit cserélt benne, kapott egy chippelést amitől egész jól szedte a talpát, kapott 8(téli-nyári) gumit. Még 3 évet használtam. Egy igazi igásló, soha nem hagyott cserben, csak Omv max-motiont tankoltam bele, adagolóval soha nem volt gond, 363 ezer km-el adtam el egy ismerősömnek, azóta is imádja. Most(2020)cseréltek fékeket(tárcsa+betét) hátul.

Hibalista

- Fűtés radiátor gumigyűrűi,ablaktörlő mechanika, belső keringetés motorja, generator, félt csukló, főtengely jeladó, résolajcső, üza.szűrő gumigyűrűi.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam csináltam.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1999
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 238000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Mondeo 1.8 TD Következő autója? Sharan 1.9PD
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1998 (1998)

További ítéletek (815 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)