Szépséges kékségem
Szöveges ítélet
Az autó második gazdája vagyok, másfél éve van nálam. Átlagos extrák: szervó, dupla légzsák, központizár, klíma. Elektromos ablak nincs. (Legalább nem romlik el.) Sérülés mentesen, valós km-rel vettem, kb 43ezret mentem vele. A tapasztalatok röviden. Először is nem egy versenyautó az biztos. Először meglepődtem, aztán rájöttem, ezt bizony pörgetni kell. Ha feléledt, /kb. 3000/ megy ahogy kell. Az előzéseknél nem árt észen lenni. Autópályán a megengedettet öt személlyel is símán tartja, még a klíma is belefér.
A fogyasztás nálam barátságos, kb 6-6,5, de ezt minden körülmények között. Az igazsághoz tartozik, hogy én nem "tolom" neki. Olajfogyasztás nincs, a szint ott van, mint 18ezerrel ezelőtt.
Tetszik még: belső tér (öten is elférünk kényelmesen), csomagtartó mérete, minőség és kidolgozás (volt Peugeotom, Puntom, szörnyű), ebben nem zörög semmi. Ja, a futómű! Hát az bolond biztos. Nagy tudás kell hozzá, hogy felborítsa valaki.
Összegezve: ez egy kíváló autó arra, hogy A-ból B-be kényelmesen eljussunk, ill. gond nélkül vonja az igát nap mint nap. Azért a minimum az 1,6 lesz legközelebb.
Meghibásodás: vízpumpa kb 60ezernél, főtengely szimering 80 ezernél. ezen kívül klíma karbantartás (Opel szervíz). Olajfogyasztás gyakorlatilag 0.
Hibalista
- vízpumpa, főtengely szimering
Ide hordtam szervizbe
Szomszéd srác. Tuttibb, mint a márkaszervíz.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Punto II | Következő autója? | Jó lenne egy Vectra! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
