A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1998)

Astra 1,7 CDTI 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Sokat bíró, olcsó málhás szamár

Szöveges ítélet

Az autó egy astra classic II. 1.7 CDTI Isuzu motorral.

Az autó újonnan került hozzám, 2005 decemberében. Azóta 280e km ment bele, de nagyon jól bírja a strapát. Az utóbbi időbe előjött némi zörgés, vagy inkább cicergés a műszerfal alól, amit nem mindig csinál, de amúgy nem zörög, nem csörög.

Ami miatt szeretem, az az olcsó fenntarthatóság. Az autó alkatrészei potom összegből beszerezhetőek. Hálistennek nem kellett még sokat beszereznem.

Fogyasztás szintén nagyon jó. 1.7 cdti ISUZU motor rendkívül barátságosan fogyaszt. Városban átlag 5,5 de országúton, vagy autópályán könnyen 5 alá lehet menni. Eddigi rekordom 4 személlyel, csomagokkal megrakva 4,4l volt. Leginkább országúton, illetve kis rész autópályán. Bár ez kiugró eset, és nagyon figyeltem is a fogyasztásra, de könnyen 5l alá lehet vele csúszni városon kívül, átlag használat mellett is.

A kocsiban sok a kilométer kora ellenére is. Nem taxinak volt használva, csupán sokat ment autópályán.

A kocsi egyébként kényelmes, no nem annyira mint egy luxusautó, de kategóriáján belül szerintem jó. Korábban vezettem egy octáviát, abban nem tudtam úgy állítani az ülést, hogy ne fájjon a hátam.

Ezek voltak kb a pozitívumok. Negatívumnak talán a beltér minőségét tudom felhozni. Említettem, hogy néha zörög valahol a műszerfal alatt, de ezen kívül még a sebváltó, és a kézifék szoknyái is csúnyán elkoptak. Illetve sok másik astránál láttam, hogy a kormányon a duda gomb leesik a helyéről, nálam ezek még fentvannak, csak kicsit fel vannak púposodva már.

A minőségi gond sajnos nemcsak a beltérben van jelen, hanem kívülről is. És még mielőtt valaki rozsdára gondolna szólok, hogy ilyenről szó nincs. A festés viszont nem valami jó minőség. Ez a classic g astráknál jellemző dolog. Nagyon könnyen lepattog a festék, a motorháztetőn, több csúnyább lepattogzás is van.


Az autó még megvan, illetve egy darabig még meglesz. Az évek alatt nagyon megszerettem. Lehet vele dinamikusabban is közlekedni és mivel viszonylag fiatal vagyok néha nem kímélem. Jól állja a sarat, a rengeteg kilómétert.
Én csak ajánlani tudom ezt az típust.

Hibalista

- Műszerfali külső levegő hőmérő - Ablaktörlő mozgató mechanika - Forgattyús tengely jeladó - - javítási árak nem voltak horribilis összegűek, amit lehetett bontóból vettem eredeti alkatrészt. Pozitívum, hogy mivel rengeteg g astra van, így rengeteg hozzá az alkatrész és olcsó is!

Ide hordtam szervizbe

Opel Gaál

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (4) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 280000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Golf IV Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1998 (1998)

További ítéletek (815 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)