Német szépség
Szöveges ítélet
Tavaly ősszel vettem az autót használtan, de jó állapotban 67000 kilóméterrel. Mivel már korábban is voltak G Astráim, bérleményben, ezért nem ért meglepetés. Ez egy megbízható autó, meghálálja a gondoskodást. A formája még ma is szép, pedig már 12 éve, 1997-ben mutatták be a modellt. Népszerűsége miatt hazánkban is gyakori kb minden ötödik szembejövő autó ilyen. Az autóm 2004-es classic II, melyben még a 16 szelepes,90 lovas, soros négyhengeres ecotec motor dolgozik, kellően dinamikusan, de azért nem egy versenygép. A sebességváltó is finom, bár a hátramenet kapcsolása a gyűrű felhúzása miatt lassú. Az utastérben szerencsére a lengyel gyártású astrákban kényelmesebb és vastagabb üléseket alkalmaztak mint a német "testvéreikében". Külön finomság hogy a műszerfal fényerejét lehet szabályozni, sőt akár ki is lehet kapcsolni, valamint az ajtók zárásakor a kulcsot a hüvelyben tartva felmennek az elektromos ablakok. Összességében szeretnivaló autó a G Astra, nemsokára egy új I generációsra fogom lecserélni.
Hibalista
- kopó alkatrészeken kívül semmi
Ide hordtam szervizbe
maszek szerelő
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 67000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | I-astra |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
