Német fapados járat
Szöveges ítélet
Az autót édesapámtól kaptuk mondván hogy ha már gyerek van kell autó is,bármikor szükség lehet rá,igaza is volt,pont emiatt írok ilyen fájó szívvel az autóról mert hát ugye ajándék lónak ne nézd a fogát! De ha már nemhogy nézni muszáj hanem megcsináltatni is az gáz...
Az autó kereskedésből lett véve (...) 2015 júliusában 152.000-kilóméterrel, friss műszakival, műszaki vizsga előtt egy héttel esett át motorcserén, sajnos édesapámnak ez nem volt intő jel ahogy a rozsdásodó bölcső,gólyalábak, motorolajos kupak az ablakmosótartályon, cserélt unix matricás utángyártott dobbetétek, kopott filléres kormorán gumik és a tuning brutálkemény koni lengéscsillapítók sem... Jó lesz az nektek,gurul...500.000 forint...
Felszereltség: faaaapaaaaaaaaad...
Mikor a kocsira gondolok mindig eszembejut gyermekkorom egy divatja,leginkább ladákon:NO ABS NO ASR NO FEAR... nos ez pont ugyanilyen csak modern(?) köntösben.
Ablakok tekerősek, rádió kazis (utólag "beszerelt" phillips rádiómagnó, amit csupán azért írtam így mert csak be volt téve a rádió... se csavar se semmi nem fogta...)
az ülések tekerősek,ami talán extrának tekinthető az az hogy van benne elől 2 légzsák és pont.
Na mindegy, úgyvoltam vele hogy jó lesz ez tanulónak, aztán kiderült hogy igazam is lett, a szerelését megtanultam.
Gyűltek a fekete felhők a fejem felett 1 hónap használat után, kezdődött 3 hengerezésekkel amit gyertyacsere akkor meg is oldódott, számítógépre dugta a szerelő a kocsit, egy programmal egy készülékkel sem tudott még csak hibakódot sem olvasni, akkor úgy távoztam hogy "amint lehet add el a gecibe mert ezzel csak szopni fogsz"...
Úgyhozta az élet hogy kicsit többet kellett járnom a kocsival, jöttek az állandó olajutántöltögetések is, majd később a hidrotőkék csattogása is előbújt.
Azóta kb 2000km/1 liter az olajfogasztásom, deeee viszont így is kevesebb mint a szervíz útmutatóban leírt 0,6dl/1000km. Hurrá... Opelos csoportokban egyesek szerint ez normális egyébként...
De nem csak az olajat eszi... fogy a benzin is elég szépen úgy hogy nem nehéz a lábam és sportosan sem vezetek... volt hogy 9,5 literes fogyasztást számoltunk országúton!!! Városban télen szintén 9-10 liter. Vol még továbbá fényszóró magasságállító csere, kb 1 hónapig működtek normálisan, mivel a tengely mellett szépen beázik tán.
Jelenleg úgy áll a "kocsi" hogy gömbfejeket kell rajta cserélni, illetve a kuplung baromi magasan fog...
Csomagtér: 1 babakocsi betölti a teret sajnos.
Volt még akksi és gumicsere is, de ezeket letudom annak hogy használva van, mint ahogy a gömbfejeket is betudom a pesti utaknak meg a még mindig túl kemény koniknak...
Kényelem:0... 183 cm el normlisan ülve mögötttem csak szűkösen férnek el
Hibalista
- Kopó alkatrészeken kívül: - -távirányítók forrasztésai - -trafósor - -index relék - -hátsó ablaktörlő motor zárlat - -töménytelen mennyiségű motorolaj - -fényszóró magasság állítók - -műszerfal égők - -akkumlátor
Ide hordtam szervizbe
Püspökladány toldi utca, le a kalappal előttük!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 152000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | V70 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
