Német csalódás
Szöveges ítélet
2007. Decemberében vettem egy használtautó kereskedésből. Megtetszett, és mindenképp Diesel autót szerettem volna a régi elfáradt nagyfogysztású BMW-m után. Na itt kezdődtek a gondok. Átveszem az autót, örülök hogy milyen szép és jó autót vettem. A hazafelé vezető úton a motorellenőrző lámpa 2000 fordulatnál kigyullad. Aztán késöbb rájöttem hogy ha nyomok egy erősebb gázfröccsöt elalszik. Szinte biztos voltam benne hogy vákumprobléma. Kérdezősködöm mit tegyek? De senki nem tudott segíteni. Elvittem márkeszervízbe és elmondtam a problémát. A hibaolvasó computer nem észlelt hibát. Akkor utána kell járni. Kb fél napot voltam a szervízben, mire jött a szerelő hogy EGR szelep pucolás szükséges. 30000.-Ft Ok. még jó hogy vettem egy viszonylag nem túl régi autót. Viszont megnyugodtam mert utána jó volt. Kb 4 hétig. Na akkor a márkeszervízről ennyit. Majd magam megnézem mi lehet. Kicseréltem a vákumcsöveket, megint jó volt 1 hétig, aztán megint kivillant a lámpa. Lehúztam a csöveket, és vissza és megint jó 3 napig. Aztán megint kivillanás. Szereztem egy hibakiolvasót, de ismételten semmit sem észlel. Na akkor mi is van valójában? Senki nem tudja, és mindenki tanácstalan. Közben észrevettem hogy szivárog az adagoló mágnesszelepe alól a gázolaj. Utánaérdeklődés, csak felújítással lehet megszüntetni. 300 000.- jó majd ha megáll majd akkor cserélem. Jelenleg is így járok vele, de úgy érzem már nem sokáig. Ugyanis vagy felgyújtom, vagy eladom sürgősen. Életem legrosszabb döntése volt, mert csak a szívás van vele, de a többi hibát már le sem írom. Ráadául akármerre megyek vele folyamatosan figyelem a műszerfalat, mikor gyullad ki valami új lámpa megint. Borzalmas.
Én többet sem Opelt, sem diesel autót nem veszek.
De hogy jót is írjak, viszonylag kényelmes autó, és egész jó a futóműve.
Ha esetleg valaki tud megoldást erre a vákumproblémára, megköszönném ha megírná levélben. opelastra17@citromail.hu
Hibalista
- Szinte minden, ami egy használt autóban elromolhat.
- Szellőző lapát motorja, ami kapcsolja a belső, és külső keringetést. Adagoló, hengerfej olajszivárgás, stb...stb....stb....
-
Ide hordtam szervizbe
Inkább hagyjuk.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 165000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | E30 | Következő autója? | Már nem tudom!!!! vagy német, vagy japán |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
