A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1998)

Astra 1,2 16v 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Megbízható, sportos küllemű nyugodt társ

Szöveges ítélet

Leszögezem, hogy nem szeretem a német autókat, Honda fan vagyok. A véleményem ennek megfelelően tárgyilagos. Mint látható, 0 km-esként vettem. Erre volt pénzem. Ennél jobb vétel akkoriban az én igényeimnek megfelelően az új autók között nem volt. Nem terveztem, hogy ennyi ideig megtartom, de alapvetően bejött. A 3 ajtós kicsit tömzsi kasztni, a gyárinál picit nagyobb minőségi könnyűfém felnik, a Koni gátlók egy kicsit kiemelik a megszokott "astra rengetegből". Nekünk (2fő) kényelmes volt, a csomagtér több mint bőséges, lehajtott hátsó ülésekkel kategórián felüli. A motor teljesen átlagos, szabályos vezetés mellett ennél több nem kell. Nem egy gyorsulásbajnok, lehetne nyomatékosabb, de mind városban, mind autópályán hozza azt amit kell. Ha valaki sportosabb menettulajdonságokra vágyik és szabályt akar szegni, annak azért más autó kell. Vezettem tartósan 1.4 és 1.6 16v Astrát, hát az 1,6-os sokkal gyorsabb, de ennek megfelelően brutálisan (kb. 11 liter) fogyaszt. Az 1,4-es picit nyomatékosabb cserébe pusztán városban majd 1 literrel (9,5-10 liter) vedel többet. Döntsön mindenki pénztárcája és igénye szerint.
Fogyasztás városban, dugóban 8-9 liter, autópályán 6,5. Aki kevesebbet mond az ferdít. Olajat nekem nem fogyasztott, a géppel soha nem volt probléma. Egy apróság: a világításkapcsoló kontakthibás volt, ezt gariban (1 hónaposan) cserélték.
65000 km-nél toronycsapágyat és külső kormányösszekötő gömbfejet kellett cserélni. Ez a relatív idő előtti csere nem az autó hibája, sokkal inkább köszönhető a liberálbolsevik városvezetésnek. Valószínűleg ezt javítást sokan húzták volna még 1-2 évig, de szerintem jobb megelőzni a nagyobb bajt és költségeket. Ennyi és semmi több.
A nagy magyar átlagnál jobban odafigyeltem a kocsira, minden szervíznél a kocsi mellett rostokoltam, hogy ne verjenek nagyon át, ami kopott azt azonnal cseréltettem.
A konkluzió: alapvetően elégedett vagyok a verdával, a megbízhatósága már-már japános, a fenntartás költségei mindent egybevetve kifejezetten kedvezőek. Ha nem lennék hondabuzi el se adnám.

Hibalista

- világítás kapcsoló

Ide hordtam szervizbe

opel sztráda

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 66000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? swift sport Következő autója? Honda
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1998 (1998)

További ítéletek (815 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)