Kizárólag Classic-ként éri meg megvenni
Szöveges ítélet
Futóm? jó, bár nem a hazai vacak utakra való, itt elég pattogós. Motor elég jól húz, bár terhelten elfogy az ereje. Fogyasztása 120-130-ig jó (7.5 liter körüli), felette megugrik rendesen (autópályán 140-160-as tempónál 9-9.5 liter).
Szervíz az iszonyú drága, olaj és szür?cserékért (2 db csak) képesek voltak 32e-t elkérni.
Utastere közepes, el lehet benne férni. Sajnos kin?tte a család, ez is volt a váltás oka.
Alapvet?en az a nagy bajom a típussal, hogy az Opel kiadja az aktuális Astra mellé a régebbit Classic-ként. Anno 4 milláért vettem a kocsit, eladáskor persze a Classic II ára volt az irányadó (2.8M újonnan). Ennyit csak nagy kocsikon lehet bukni :( Mindenesetre Astrát biztosan nem veszek többet emiatt.
Hibalista
- Övfeszít?/légzsák elektonikája - kontaktos valahol, id?nként jelez, ekkor egyik sem müködik (naná, mert spórolásból egy rendszerre van kötve a kett?).
- Motortartó bakok nyikorognak - félévenkénti zsírozás megoldja.
- Kormányszervó.
- Kipufogódob elrohadás - állítólag 5 évre már törvényszerü.
Ide hordtam szervizbe
Opel Kiss-Gerencsér - drágák.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 56000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra F | Következő autója? | Ford Mondeo TDCI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
