A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1998)

Astra 1.7 TDi Caravan 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Hogy legyen egy 8 szelepes Diesel is

Szöveges ítélet

2002 ben vettem! Németországból hoztam be. Jó messziröl Hamburg mellöl (www.autohus.de)
Klima, ABS,központizár, 4 légzsák stb.
Nem egy rakéta, de viszont nagyon jól lehet pakolni bele.Nekem ez az elsö normálisabb autóm. Örülök, hogy nem kell minden héten javítgatni.
MÉg a 8 szelepes változat. igy a modernebbeknél tapasztalt 5 -5,5 literes átlagról csak álmodozhatok.
Eddig csak dieselem volt. A Bx jobban kajált, de igy nem fa lábbal 6,5 literrel inkább városi közlekedéssel, télen a hideg miatt, nyáron klima.
Meg vagyok elégedve vele, mert inkább tankolom, mint hogy javítgatni kelljen.
a Generátor hiba , állítólag minden klímás autóban előjön 120.000 környékén, főleg az elektromos szervó miatt.
Erről jut eszembe. a Kormányzása az csoda! Stabilitással sincs gond. Viszont egy komplett konyhabútor alkatrésze belefért.
Nekem hátul is tárcsa van, ami ABS -szel kombinálva satu.
Igaz, mint több helyen olvastam, nekem is nyikorog, befog a fék. azaz csak fogott. Megoldás, a fékmunkahenger csere helyett, a fékbetétek befogó rugóit kidobtam belőle. így nem szorul be a betét, és nem fog be. már 20.000km-t elmentem vele, még baj nem volt. igaz, rossz úton csörög,mint egy marék söröskupak.Opel betegség.
A belseje rendben van.Utólag beletettem egy gyári ablakemelőt. Kb 3 óra munkával sikerült is. Csak az ajtókábelt kellett kicserélni egy mozdulattal, amit kaptam is az ablakemelőhöz.
A légzsák probléma is megoldódott.
Az első ülések alatti csatlakozók okozták a hibát. összeforrasztva a kábel.opel betegség
Következő hülye hiba: az olajszűrő felett van az olajhűtő csatlakozó része, és ott egy O gyűrű (300ft az opelnél) nem tömített eléggé.(soká jöttem rá, hogy ez a hiba, a gumi betonkemény volt, és kézbevételnél eltört, 7 évesen...) szóval nagyon kicsit csöpögött az olaj.ami ráment a generátor ékszíjra,ami egyszer csak hopp, elszakadt, és ügyesen a vezérmű szíj alá fordult, ami persze szintén elszakadt. szerencsére 4 kipufogó szelephimba cserével megúsztam,amit a hengerfej levétele nélkül 5 óra alatt bejátszotta, a 4 himbát. majd jött az újabb hiba. EGR(AGR) szelep hiba, most ezért világított a motorteszter lámpa.
Egy nagytakarítással javítva....
Majd egy szép napon, 152000km nél. egy leállítás után, többé nem indult el.
Kiderült. Adagoló elektronika hiba. Cirka 200000 a javítás, plusz ki-be szerelés.Opel betegség. Ez az adagoló bontva szinte kaphatatlan.
Megkapta az F astra mechanikus adagolóját. 40böl megúsztam, és azóta sokkal jobban megy, és már a légtömegmérőre sincs szükség :)
És eljött majdnem a 160.000km, és a nyár. A klíma meg nem hűtött.
Újabb opel betegség. A klimahűtő kilyukadt, magától. csak 30000Ft plusz töltés, és szerelés.
Ezek után hibátlanul megtettem vele 25000km- t , s utána fájó szívvel váltunk meg egymástól.

Hibalista

- generátor 120.000 Km 20.000Ft
- bal3x ,jobb 1x tompítot izzó 2000Ft/db
- légtömegmérö 105000km 25.000Ft
- légtömegmérö 120000km 25.000Ft
- légtömegmérö 145000km még nem cseréltem ki
- légzsáklámpa kb 5000kmenként kigyullad
- egy elszakadt generátor ékszíj miatt... 4 szelephimba 150000km
- adagló csere 155000km
- klimahűtö csere 159800km
- 184000km -rel adtam el.

Ide hordtam szervizbe

19.ker (kócsag u) rendesek, ajánlom őket!

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

többnyire saját magam.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 104000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 85000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Terra Következő autója? ford focus 1,6 tdci 110LE
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1998 (1998)

További ítéletek (815 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)