Használati tárgy, a mindennapok autója
Szöveges ítélet
2003. decemberében megrendeltük, 2004. februárjában megjött, átvettük. Szép, nagyon szép így a sötétítettel lámpáival, a fényezett díszlécekkel és kilincsekkel (a "fapados" változat nem tetszik nekem, nem szép, így az igazi). Felni sajnos nem jutott rá, a költségvetés már nem szavazta meg. Se automata klíma, se motoros ablakok hátra. Előbbi 250000, utóbbi csekély 64000 lett volna, nem kértük. Van viszont hátra vezetett manuális klíma, első automata ablakok, kormányról vezérelhető nyolchangszórós audiorendszer Cd-lejátszóval, és sok apróság, bőkormány és bőrváltogomb. Tetszik a hátsó könyöktámasz, s az első NÉGY! izzós belsőtérvilágítás, melyhez tartozik hátra egy-egy olvasólámpa is. Vezetni nem élmény, a mindennapok autója, kirándulni lehet, nem fárasztó és nem is rossz. Az első ülések nem a legkényelmesebbek, hátul jobb utazni. Lett volna értelmes ülés bele, közel 100000ért, utólag tudtam meg.
Motorja nem sportkocsié, de kellően dinamikus. Előzésnél visszakell venni 100 alatt, felette ötödikben is jól gyorsul még 140-ig, utána már csak lasabban. Váltója a legjobb, pontos és nem mozog a fokozatokban jobbra-balra. A futómű ideális. Hozzáteszem, a kocsi gyakran "dolgozik" a mezőgazdaságban is, gyakran lát földutakat is.
Szép kívül, szép belül, tágas, megjelenhetünk vele bárhol és még megy is, szeretjük.
Hibalista
- Akkumulátor csere
- Riasztó (magától bekapcsolt párszor)
Ide hordtam szervizbe
Tormási Autóház, Kecskemét
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 46000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 21043 | Következő autója? | Opel |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
