Hálás kis zseboroszlán
Szöveges ítélet
Az egyetlen negatívum, amit sokan említenek, hogy kicsi a teljesítménye. Ezt legtöbbször olyanok állítják, akik még nem is vezettek ilyen autót, vagy csak néhányszáz kilométert. A gyár által megadott 75 LE szerintem valóban kivehető a motorból, csak a váltót kell hozzá használni. Ebből adódóan gyakran pörgettem 5000-es fordulat fölé is a motort, de a kis láncos motor bírta, soha nem halottam, hogy csörgött volna, és soha sem romlott el. Valóban vannak gyorsabb autók is, de ne feldjük el a régi 60 LE-s motorokat, azok is elvittek bennünket A-ból B-be. Ha nem koccoltam volna le az elejét 4 éves korában, talán soha sem adom el, nagyon szerettem. Most egy 1,4-es Astra G-t vettem (90 LE-s), de a különbség nem nyűgözött le. Szerintem az 1,2-es is tökéletes választás lehet annak, aki nem jár sokat autópályán (max 170-el bírt menni, de 150 fölött sajnáltam taposni). A munkahelyemen több féle személyautót is vezetek, de nem sok precízebb finomabb és kisebb fogyasztású autóval találkoztam. Szóval összegzésként annyit tudnék róla mondani, hogy ajánlom mindenkinek, aki racionális alapon vesz autót, és nem a rongyrázás a cél.
Hibalista
- Semmi. A kötelező szervízeken csak olajat, olajszűrőt és pollenszűrőt cseréltek.
Ide hordtam szervizbe
Opel Ramiris, Kisvárda
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 57000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra F | Következő autója? | Astra G 1,4i |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
