Hálás igásló
Szöveges ítélet
Az autó akkor sem volt fiatal amikor megvettem, ráadásul német importból származott. Így csodákat nem is vártam tőle. Már az első útján hazafelé hangosan búgott a jobb hátsó fék, de egy fékpofa csere megoldotta a gondot.Ezután folyamatosan 2-3 havonta jöttek elő a kopó alkatrészek hibái, de szerintem ez egy 10 éves autónál már benne van a pakliban. Motorikusan szuper.Szerencsére láncos, így még vígan ketyeghet akár 200 ezret is. Nyáron, klímával, bársonytalppal vezetve 5.5 litert kér. Télen valamiért egy literrel többet. Nem egy erőgép (82Le, 196Nm) de azért a suzukikat lehet vele alázni és elég dinamikusan is lehet vele autózni.
A belső tere elég unalmas, de az elegance csomaggal egész jól felszerelt. Mivel kombi Rengeteg cucc elvér benne. Ezzel hoztam haza egy komplett hálószoba bútort lapra szerelve, de még egy normál méretű heverő is befért. Az apróbb méretű csomagok számára érdemes beszerezni egy csomagrögzítő hálót is.
Szerintem egy megbízható, jól használható autó ami meghálálja a törődést.
Hibalista
- Csomagtér oldalsó ablak kőfelverődés miatt cserével 30000 Ft.
- 4 db lengéscsillapító 90000 Ft. hátra a gyári állítható magasságúnak 46000 lett volna darabja, de a normállal is simán fut.
- fékbetétek 15000 Ft
- 15000 km-enkénti olaj- szűrő cserék.
- Ékszíjak stb.
Ide hordtam szervizbe
Tata magán
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 108000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | zx | Következő autója? | Mazda 3 dízel |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
