Elegáns, modern kis-ember-autó
Szöveges ítélet
Ez volt az els? komoly autóm, amit saját er?b?l vettem. Imádtam, habár egy lomha maci volt. Gyorsulás nuku, viszont a sebváltó áttételezés elmés, 4000 fordulaton 130 a sebesség, valamint a 150-es tempót a motor nagyon nyugisan viszi, tartós végsebesség 160 fölött picivel, kicsi ideig felvihet? 170-175-ig, de tényleg nem tovább (a csúcs: érdi lejt?n lefelé 190 :-)). Árához képest nagyon kényelmes, nagy, modern, és egyébként megbízható. Szerintem modernebb, esztétikusabb, mint japán és francia kortársai. Egyszer hagyott cserben, júliusi t?z? napon nem indult, mikor kiért a sárga angyal, pöcre beindította... Nem derült ki, mi a baj.
A futóm?ve a kocsi képességeihez mérten nagyon jó, az úttartás kiváló. Fékek a kocsihoz mértek, simán teljesítik a feladatokat. Az ABS nagyon-nagyon hiányzik... Aki teheti, olyat vegyen, amiben van. Nekem se légkondim, se elektromos ablakemel?m nem volt. Hiányzott mindkett?.
Családnak, ha nem annyira tehet?s, hogy nagyobb motorral vegyen valami hasonló gépet szerintem ideális. Nem szabad idegenkedni a kis motortól, mert ez az 1,2-es gyenge, de nagyon modern, és megbízható er?forrás. Nekem a 100e-es utolsó inspekción 2 deci olajfogyást regisztráltak 14e km-re.
A rozsda ezen a kocsin ismeretlen.
Tartósság megfelel?: olcsó anyagok, de általában nem annyira olcsó megoldások jellemzik.
Nem bántam meg, hogy megvettem.
Tavaly (2004-ben, 6 évesen) találkoztam a kocsival, beszéltem az akkori tulajjal, mondta, hogy 132e-rel vette, most 166e van benne, motorikusan teljesen jó, váltó kezd elhasználódni, komoly baja nem volt vele. Viszont neki már csak 160 fölött megy egy picit végsebességre az autó, de 140-et autópályán nyugisan megy vele most is.
Hibalista
- - Légtömegmér? - ha ha, mivel új volt a cuccos, 1 évig nem jöttek erre rá (ma ismert típus hiba), gariba cseréltek rajta computert (290e Ft), meg mindenféle szir-szart (20e, 32e, 54e Ft áron).
- - Csomagtartó ajtó zárja lehalt kétszer (2x 10e Ft, egyszer ki is fizettem)
- - Alapjárati hiba: Üresben néha elkezdte túráztatni az elektronika a mocit... Gondold el, amint a 65LE-s 1,2-esemmel egy M-es BMW mellett állok a pirosnál, a moci meg már megint kezdi... Szegény BMW-s úgy l?tt ki, mintha egy OPC lennék... :-) Sose derült ki, mi okozza, mert a computer cserével megjavult ez a baj is
Ide hordtam szervizbe
Opel Maxabo - ELég jó, de nem voltak profik, a G-t nem jól ismerték
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 98000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Corsa A 1,2 | Következő autója? | Opel Astra G 1,6-16V |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
