A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1998)

Astra 1,4 Classic II. Optima (G) 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Elegáns hajó

Szöveges ítélet

2007.12.07.Hosszabb lélegzetvételű írást tervezek,időnként bejelentkezve és kibővítve a friss tapasztalataimmal-hiszen jelenleg még csak 150 km van a lábamban.Első benyomásaim:szép, gyönyörű kocsi.Eddig is jobban tetszett a H Astránál, de így élőben még inkább tetszik.Egyszerűen tökéletes autóformája van.No jó, nem vet szét az izgalom ha ránézek, inkább megnyugtat, azt érzi az ember(én), hogy ez egy kiforrott valami és rend van a világban körülöttem.Belül kényelmes-mindenképp kényelmesebb ,mint az eddigi autóim(szoci Skoda,Suzukik).Sajnos csak elől van hangszóró a CD-hez, így még lehet csiszolni a hangzáson.....Ülések kellemesek, no nem hiszem, hogy verné a Toyota Verso-ét(az kényelmesebb volt mint az otthoni ülőgarnitúra), de nem lesz vele gond.Csomagtartó:számomra óriási! Akár egy kínai család is beköltözhetne vígan:-) Mondjuk rögtön vettem egy műanyag ládát, mert itt nincsenek apró zeg-zugok, rések ahová betömködhetek egy elakadásjelző háromszöget vagy bikakábelt vagy néhány rongyot,szóval amiket azért úgy magánál tart az autós.
Ami zavaró:nagyon keveset látok hátra a középső visszapillantó tükörben a tetővonal esése miatt.Mintha kicsi lenne a hátsó szélvédő.Persze nem az.Remélem csak megszokás kérdése lesz az egész.Elindulás:Persze 2000km-ig nem fogom nagyon pörgetni, de a Suzuki Ignishez képest rohadt lomhán indul el.Aztán érzem, hogy úgy 60 felett már nem sok különbség lesz a kettő között, de addig .........Szóval lomha, ez tény.Majd sportos elindulásokat nélkülöznöm kell.Persze ez a két autó közti súlykülönbözetből és az Astra kárára lévő 3 LE minuszból adódhat.Viszont ezzel tisztában voltam mikor megvettem, nem is vártam el tőle, hogy rakétaként viselkedjen.A hangja:fura-talán a kipufogó még nem égett ki- olyan nyers és mintha hörgős lenne.Karcosnak mondanám.Ha hangosabb lenne, már már a sportosat említeném.Ez kövér gáznál van, amúgy csöndes, bár szerintem egy ilyen kategóriájú autónál a motorháztetőt nyugodtan leszigetelhették volna(megjegyzem a H Astránál sem láttam ilyet)
Összességében -eddig- azt kaptam a pénzemért amit vártam.Megjegyzem akciósan vettem, tehát 3 milla alatti árról beszélünk.Ugyanis a 3,6 körüli ár(optima felszerelés+metál ár) azért irreális lett volna ezért a kocsiért:-)

2007.12.11.Már 260km-nél tartok és még semmi hiba!:-)Kezdem megszokni a motor erejét,mondjuk most meglehetősen öregurasan vezetek még egy darabig.A fűtés nehezen indul be, azt tapasztaltam, viszont ha már meleg a motor, akkor szupi.Különösen az, hogy az ülés alatt a hátul ülők lábaihoz is jut a meleg levegőből!(azt hittem ez extraként szerepel,de van a kocsiban:-))

2007.12.30. Már bizony négyszámjegyű a teljesített km-ek száma:-) Vidéken voltunk az ünnepek alatt és egyre jobban tetszik a kocsi!Mi lesz itt később...?Autópályán 110-130-as haladás,szépen nyugisan,úgy éreztem ha menet közben is lehetne tankolni a világ végéig is elmenne.Ötödikben végig,visszaváltás nélkül, még az emelkedőkön sem-megjegyzem az előző Ignisemnél sokszor vissza kellett kapcsolnom négybe,de hát az más karekterisztikájú motor volt.Hazafelé hegyesebb,emelkedősebb terepet választottam és itt meg a stabilitása fogott meg az autónak,elég dinamikusan mentem ,de úgy éreztem azért vagy 20km/h-t benne hagytam a kanyarokban.Ha jól becsülöm meg a fogyasztását-indulásnál full tank,érkezésnél 400km,fél tank-akkor kb. 6,5-el megjártam, ami elég kellemesnek mondható ebben a rohadt hidegben.Ami zavar,az az, hogy a kozépkonzol-gyakorlatilag a hamutartó rész-nyomja a lábamat!!Kedves tervezők!Ha már annyira kirakják a szélére a gázpedált, tessék megvizsgálni,hogy hogyan jut el addig az ember! Nem nagy hiba, inkább bosszantó:-( Viszont a benzintank kis ajtajába rejtett kis műanyag szelepsapka leszedő szerkezetért egy nagy ölelés!A tartós minuszok miatti mocskos kerékről így tiszta kézzel tudtam levenni a sz.sapkát.Szóval 1-1.:-)Hibák?A téligumik 110 körül mintha hangosak lennének....Persze lehet, hogy csak megszoktam, hogy ilyen tempónál és e fölött az Ignisben már elég nagy motor és szélzaj volt-tehát a gumizajt esélyem sem volt meghallani:-) Fűtés egyes fokozaton gyenge,a hátsó ablakok nagyon párásodnak,csak hogy valami rosszat is mondjak.De ezek elhanyagolható negatívumok........A lényeg,hogy megy azért rendesen a verda,kényelmes,kanyarban stabil, nagy a csomagtér és úgy néz ki a fogyasztással sem lesz próbléma.Kell ennél több?Én megint azt mondom:ennyi pénzért jó választás volt.......EDDIG!

2008.02.19. Egyre jobbnak tűnik.A teljesítmény osztályzatát felvittem 7-re, de azt hiszem ennél többet nem adok:-) Szóval egyre jobb,érzem, hogy kezd jönni az ereje, de "rakéta" sosem lesz:-) Amennyivel erősebb lett, úgy látom a fogyasztása pont annyival lett jobb.Felteszem a nyári "papucsokat" nemsokára,igazából majd 1-2 hónap múlva tudom kijelenteni, hogy csökken.....A címbeli "hajóból" kezd inkább "motorcsónakká" vedleni:-)
Indítási nehézségek:sokan írták, és bizony én is tapasztaltam már, hogy csak 3-4 próba után, lenyomott gázpedállal indult újra.Ezt zömmel melegen játsza el.Nem olyan súlyos probléma ez, de tény, az Suzim nem csinált hasonlót.(Ő inkább lefulladós volt,de azonnal indult:-)) Más most nincs.
2008.02.29. Sokan felhozták hibának az össze-vissza jelző üzemanyagszint jelzőt.Nos ezt csakis megerősíthetem:-( Fél tank fölött nem nagyon vettem észre hibát, de fél tank alatt valóban azt mutat néha amilyen "kedve" van.
2008.03.25. Már 3000km fölött járok és érezhetően "erősödött" a gép,sokkal nyomatékosabbnak tűnik mint mikor vettem.Ennek örülök nagyon, mert bizony a Suzuki után borzasztó lomhának találtam, de mára kezd kiegyenlítődni a dolog.2500-as fordulattól nagyon szépen húz. Hiba:remélem csak a vájt fülem az oka és semmi komoly, de a fekvőrendőrön való áthaladáskor bizony nyöszörgést hallok a futóműtől,ez bizony szilentnek tűnik...Remélem tévedek,mert durva lenne egy 3 hónapos kocsinál! Fogyasztást visszavettem 6,5l-re mivel úgy érzem vegyes használatban ez a valós.
2008.07.07. Legutóbbi értékelésem óta megszaporodtak a kilométerek és a tapasztalatok is.Kipróbálhattam hosszabb távon is a kocsit és a légkondit is tesztelhettem.Futóműnyöszörgés elmúlt,szinte már nem is emlékszem rá.Sokan írták a kondiról, hogy gyenge nagy melegben.33 fok volt a csúcs eddig, ebben félteljesítménnyel üzemeltettem, semmi gondom vele.Mikor megy a kondi valóban érződik a motorteljesítményen(de gondolom ez más 1,4-es kocsinál is így lehet) és bizony ezt előzésnél és megpakolva elindulásnál be kell kalkulálni.Fogyasztás:most tekertem bele 700km-ert Pécs környéki nyaraláskor,autóuton és falvakban,városokban,gyakorlatilag végig kondival,két felnőtt millió csomag és horgászfelszereléssel(vagyis azért nem fullra pakolva) és 5,8-ra jött ki az átlagfogyasztás.Hogy ez jó vagy rossz adat mindenki döntse el saját magának.Nekem tetszik!Most jön majd egy 2000km-es horvátországi "túra",szerintem egy 6-6,2-es átlagból azt is megúszom. Csomagtartó mérettel még mindig elégedett vagyok,"elnyelte" eddig mindig amit beletettem. Én még mindig nem bántam meg,az árát(ezt a most "divatos" akciós 2,499-et bőven megérte.Megjegyzem 5-6 évig szándékozom megtartani, tehát aki írja, hogy mennyit ejtett az ára 1-2 év használat után,az ne vegyen új autót!
2008.07.17. 7400km. Egy kis pofon!!!!!!!!!Ez kicsit kiábrándító:-( Olajutántöltés, 7400km-re 4dl!!!!!!!!Úgy,hogy fél éves a kocsi és nincs pörgetve! Ez bizony rosszpont az Opelnek! Az előző kocsim(Suzuki Ignis 1,3) 30 ezer alatt gyakorlatilag nem evett olajat,sosem látszott a nívópálcán olajszint csökkenés! (most már értem miért kapott tarcsiolajat a H Astrás kollégám!)

2008.08.06. Megvolt Horvátország,2000km egyben.Minden tökéletes volt,fogyasztás kondi nélkül pályán 2felnőtt+2 gyerek+fullra rakva csomagokkal 120-140km/h 6liter,hazafelé ugyanennyivel de kondival 6,3liter.Szerintem ez király! Én elégedett vagyok..............

2009.01.20.Lassan 14000km van a kocsiban és teszi a dolgát,kezdünk összeszokni, a kezdeti nagy szerelem kezd csillapodni és átalakulni szeretetté....Ma már nem "lángolok" ha beleülök, megszoktam,megbarátkoztunk egymással,feltérképeztem a hibáit és erényeit,nem okoz meglepetést sem pozitív sem negatív értelemben.De ez jó is így.Illetve ez pontosan így jó.Pontosan tudom mit kapok az autótól, mi az amit elvárhatok tőle és ezt hozza is.Egy jó erős közepes átlagot.Én ezért vettem, erre is számítottam,szóval így egy év után is csak ajánlani tudom mindenkinek,mindenkinek aki az állandóságot, a megbízhatóságot szereti.(picit ahhoz a nőhöz tudnám hasonlítani, aki nem egy világszépe, de helyes és olyan "feleségnek való" típus:-))Ezen a konstrukción ÉREZNI a kiforrottságot.Hogy több millió ember ült már ilyenben és az Ő tapasztalataikból lett összerakva a kocsi.Persze vannak még hibák, de ha nem lennének, akkor milyen uncsi lenne?!:-) Szervízben picit csalódtam, nem volt valami olcsó(sőt!) ráadásul ha már ennyibe kerül,legalább azt az olajat töltsék bele amit leszámláznak.Ám gyors és pontos volt(persze ennyi pénzért legyen is!)Mindenesetre még egy évig ide, aztán a jól bevált vállalkozóhoz fogom vinni.Fogyasztás még mindig szuper(télen 7,5 városban),autópályán viszont továbbra is hiányzik a 6. fokozat.

2009.03.29. Egy dolog amiről már régebben is írnom kellett volna:hidegen alig veszi be az egyes fokozatot.Ez nagyon nem tetszik.Meg eleve a váltója, talán ez az elem az autó leggyengébb pontja.Nem akarok példálózni a suzukival megint, de...........

Hibalista

- még semmi.Szervízhez csak annyi:a belerakott Blaupunkt magnóhoz nem kaptam előlap tokot(műa. tartót) pedig érdekes módon a Norautónál néztem és jár hozzá.Ja! És nem kaptam motorolajat utántölteni, pedig egy ismerősöm H Astrához kapott.......
- első szilenteket kicserélték garanciában

Ide hordtam szervizbe

Egyenlőre OPEL TÓTH Kispesten.Szervízben "erősebb" olajat számláztak,mint ami az autóba került.:-(

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15700
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Ignis 1,3 GLX Következő autója? még nem tervezek......most lakást venni menő:-)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1998 (1998)

További ítéletek (815 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A megbízható mindenes

Astra G Caravan 1.6í 8V 75 Le - 1998
1999.11.30 4000   2,0

Az ezüst vonatfütty...

Astra 1,6 16V "G" Karaván Njoy - 2003
1999.11.30 14000   1,7

Negatív el?ítélet - pozitív döntés

Astra 1.6 Classic Caravan - 2004
1999.11.30 28000   3,0

!!! A Germán Félisten!!!

Astra 1.2 Viva - 2003
2008.03.01 20000   1,0

" Nem számít, ha narancsbőrös a... "

Astra F 1.4 - 2000
2014.05.16 170000   3,0

"A" Szerelmem

Astra 1,8 G Sport - 1999
1999.11.30 5000   2,0

"Ezüstnyíl", a 160 lovas luxuskombi!!!

Astra Caravan 2.0 16V Edition 100 - 1999
1999.11.30 0   2,3

"Csak pénzért, csak pénzért, naná majd ingyért"

Astra Caravan 1,7 DTI isuzu - 2002
1999.11.30 85000   4,8

"Drágaszágom" :-)

Astra 1.7 CDTI - 2005
1999.11.30 110000   2,0

"KAMERAD" A stramm harcostárs aki kitart mellettem.

Astra 1,4 16v ecotech viva caravan - 2003
2009.03.14 179000   3,0

"a társam, Lujza"

Astra 1,6 16V 2000 - 2000
2008.07.16 30000   1,0

1 Gyönyörű AUTÓ

Astra 1.4 16 V - 2001
1999.11.30 121000   1,5

1 imádnivaló ezüst ékszer

Astra 1,4 16v Ecotek 90 packa - 1999
1999.11.30 171000   2,3

1,4-es megbízható drágám

Astra 1,4 16v - 1999
1999.11.30 145000   1,3

1,4-es motor = egy vödör takony

Astra 1,4 benzin - 2002
1999.11.30 5000   3,1
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 55

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)