Egy gazdaságos társ
Szöveges ítélet
Nagyon szerettem ezt a jágányt több mint 100000Km alatt összesenkét kisebb hiba(gyújtáskapcsoló, generátor diódasor) szerintem nem rossz arány. Ezeken kívül csak a kopó alkatrészekhez kellett hozzányúlni(fékbetét, vezérműszíj).
Az egyetlen negatívum, hogy gyorsan fogyasztotta az izzókat.5 év alatt kb5db fénysóró izzót cseréltem.
Sokan mondják fapadosnak,de szerintem megfelelő a kényelme bár az én G astra-m elég jól felszerelt volt a család teljesen elégedett volt vele.
Azért nem szbad megfeledkezni az üzemeltetési költségekről. Átlag 5,2 ha nagyon hajtottam klímával együtt 5,8-5,9 öregurasan országúton 4,6.
Hibalista
- Generátor diódasor, javítás15000Ft
- Gyújtáskapcsoló, javítás 15000Ft
Ide hordtam szervizbe
Olajcserét fékbetét cserét magam csináltam ezért nem érdemes pénzt adni úgysem csinálnak többet egy szervízben sem. A márkaszervíz egy rablás. Vezérműszíj csere ajánlat márkaszervízben 120-150eFt (eszméletlen). Egy korrekt sima szervízben GYÁRI anyagokkal 57000Ft.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | swift | Következő autója? | Astra H |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
