Bű-Bajos Boszorkány
Szöveges ítélet
Amikor megvettem, elég szép állapotnak örvendett, melyet végülis tartott is elég sokáig. Nagyjából egy év használat során történt a katasztrófa, amikor úgy ott hagyott, mint szent pál az oláhokat, igazából egyáltalán nem értettem, hogy miért füstöl mint a gyárkémény, és miért nem nagyon megy... Aztán felvilágosítottak, hogy a négyhengeres motor három hengerrel, és egy törött hajtókarral nem nagyon szeret menni. Annál is inkább, hogy a Hybrid üzemmód sem fekszik az Ecotec motornak.
7 hét "szervíz" után mondhattam, hogy megbízható, ha kell négyszáz kilométert is egyben, gond nélkül elment. Úgy fél évig.
Ekkor állt meg alattam újra, mert zárlatot kapott a már amúgy is inaktivált indításgátló, mert a tápszivattyú nem, de én kaptam feszültséget.
Ezután komolyabban évekig nem szívatott különösebben, csak a stabilizátorok kottyantak meg néha-néha.
Eladásának aztán az lett a fő oka, hogy elkezdett rángatózni, pedig esküszöm, hogy nem itattam kecsketejjel. EGR szelep. Ekkor mondtam, hogy ennyi volt az Opeles korszakom.
A tipikus esztétikai bajai összejöttek, mint például a kiszakadt dudagomb borító, és a megkopott váltószoknya.
Menettulajdonságaiban egyébként kielégítőnek mondható, bár a kanyarokban eléggé nyúlós...
Hibalista
- övfeszítő visszajelző - hengerfej - hajtókar - első stabilizátor többször is - kormányösszekötő - indításgátló - hátsó rugó tört - bal hátsó kerékcsapágy (ez aggyal együtt vanik préselve, így 60.000 körül volt) - hidrotőke kopogott mint állat (kizárt dolognak tartottam, hogy megcsináltassam) - - EGR szelep - ... és lehet, hogy valami még nem jutott eszembe.
Ide hordtam szervizbe
OrosCar "Autószervíz"Orosháza, Szőlő krt. 2/CHa azt mondom, hogy lassúak, mint a tetű, lehet, hogy nem fejezem magam ki eléggé, habár azóta állítólag lecserélődött a vezetőség, de ha ingyen dolgoznának se vinném oda az autómat soha soha!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Vígh László - Autószerelő mesterOrosháza, Zöldfa utcaAmit elvállalt, azt meg is csinálta, gyorsan, pontosan kedvező áron. Ugyanazzal a bajjal nem kellett visszavinni többet!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | E46 320i |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
