A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1998)

Astra 1,4 16V 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Bű-Bajos Boszorkány

Szöveges ítélet

Amikor megvettem, elég szép állapotnak örvendett, melyet végülis tartott is elég sokáig. Nagyjából egy év használat során történt a katasztrófa, amikor úgy ott hagyott, mint szent pál az oláhokat, igazából egyáltalán nem értettem, hogy miért füstöl mint a gyárkémény, és miért nem nagyon megy... Aztán felvilágosítottak, hogy a négyhengeres motor három hengerrel, és egy törött hajtókarral nem nagyon szeret menni. Annál is inkább, hogy a Hybrid üzemmód sem fekszik az Ecotec motornak.
7 hét "szervíz" után mondhattam, hogy megbízható, ha kell négyszáz kilométert is egyben, gond nélkül elment. Úgy fél évig.
Ekkor állt meg alattam újra, mert zárlatot kapott a már amúgy is inaktivált indításgátló, mert a tápszivattyú nem, de én kaptam feszültséget.
Ezután komolyabban évekig nem szívatott különösebben, csak a stabilizátorok kottyantak meg néha-néha.
Eladásának aztán az lett a fő oka, hogy elkezdett rángatózni, pedig esküszöm, hogy nem itattam kecsketejjel. EGR szelep. Ekkor mondtam, hogy ennyi volt az Opeles korszakom.
A tipikus esztétikai bajai összejöttek, mint például a kiszakadt dudagomb borító, és a megkopott váltószoknya.

Menettulajdonságaiban egyébként kielégítőnek mondható, bár a kanyarokban eléggé nyúlós...

Hibalista

- övfeszítő visszajelző - hengerfej - hajtókar - első stabilizátor többször is - kormányösszekötő - indításgátló - hátsó rugó tört - bal hátsó kerékcsapágy (ez aggyal együtt vanik préselve, így 60.000 körül volt) - hidrotőke kopogott mint állat (kizárt dolognak tartottam, hogy megcsináltassam) - - EGR szelep - ... és lehet, hogy valami még nem jutott eszembe.

Ide hordtam szervizbe

OrosCar "Autószervíz"Orosháza, Szőlő krt. 2/CHa azt mondom, hogy lassúak, mint a tetű, lehet, hogy nem fejezem magam ki eléggé, habár azóta állítólag lecserélődött a vezetőség, de ha ingyen dolgoznának se vinném oda az autómat soha soha!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Vígh László - Autószerelő mesterOrosháza, Zöldfa utcaAmit elvállalt, azt meg is csinálta, gyorsan, pontosan kedvező áron. Ugyanazzal a bajjal nem kellett visszavinni többet!

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1998
Kényelem (5) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? E46 320i
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1998 (1998)

További ítéletek (815 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)