Az olajos kiegyenlítőtartály ellenszere
Szöveges ítélet
Csak azért írok, hogy más ne szívjon az olajos kiegyenlítőtartály miatt. Egyébként ilyenkor a víz is teper az olajba rendesen.
Én leszedettem a hengerfejet, 70E olajjal, tömítéssel.
többszöri nyomatás után (4E/db) kiderült, hogy a porlasztócsúcsok fészkeinek (ami mellesleg a víz és olajteret is elválasztja) az O gyűrűi mentek tönkre 7E/db miután a szerelő töketlenkedését megunva magam vittem egy ismerősőm által ajánlott hengerfejeshez 4E-ért korrektül beszerelte. És közölte, hogy kívülről (a hengerfej leszedése nélkül) is javítató lett volna, de mivel leszedték illenék síkolni is.
Ez sem lenne drága ha a szelepek nem lennének teljesen egy síkban a hegerfejjel. A becsiszolásuk és a szelephézagállítás (Lapkás) 36E.
A műszerfalam mellesleg olan mint egy disco SRS, motorelekteonika de azért megy. Ha tudja valaki, hogy hogyan előzhető meg az adagolóelektronika probléma, az légyszi írjon a gattling@freemail.hu címre. Kösz
Hibalista
- Főtengelyszimmering 75E Szijjal, feszítőkkel
- Porlasztócsúcsfészkek. Most vagyok benne, eddig115000
Ide hordtam szervizbe
Csak a hengerfejest tudom ajánlani. Korrekt, gyors, de ő nem olcsó. XX. mártírok útja 10.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 165000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 304 | Következő autója? | Vagy újat vagy nagyon öreget |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.2/10) |
