A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1998)

Astra F 1.4 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Astra F 1.4 - Csendes társ, oco oco!!

Szöveges ítélet

Az én autóm egy 1999-ben újonnan Szegeden vett benzines Opel Astra F 1.4, saját tömege kereken 1000 kg, teljesítménye 44 kW = 60 le, hengerűrtartalma 1389 ccm.

Igazából egyedüli javítás a kuplung feljebb húzása volt, mert túlságosan mélyen volt eredetileg, és amikor R-be kapcsoltunk, akkor mindig kattant egy kicsit (nem normális hangon), ezért feljebb húzattuk. Folyamatosan szervizelve van és átnézettjük, nagyon jó állapotban van 9 évesen és mindössze 68 ezer kilométerrel.

A motorja kiváló, nagyon alacsony fordulatszámon is még bírja. A sebességfokozatokhoz tartozó minimális sebességek:
1: 0 km/h
2: 10 km/h
3: 20 km/h
4: 30 km/h
5: 35 km/h
A sebességfokozatokhoz tartozó maximális sebességek:
1: 40 km/h
2: 75 km/h
3: 130 km/h
4, 5: soha nem mértem :), nem vagyok egy tipikus gyorshajtó

A váltások lassúak, sokáig tart, míg nagy fordulatszámról visszaesik alapfordulatra, ezáltal amikor kihúzatjuk, a váltásnál várni kell 1-2 másodpercet a sebességbe rakás előtt, különben kattog a váltó (, gondolom alacsony minőségű vagy ilyesmi). Ugyanakkor a motor már kis forulatszámon is meglepően erős és csendes. Erősebb autókat, pl. a Citroën Xsara Picassot ki kell kicsit pörgetni, ugyanis egyébként nem halad. Ezt az autót inkább a kis fordulatra tervezték (szerintem), viszont 2500-as fordulatnál már elkezd hangosodni, 3500-nál pedig érződik az igazi ereje a motornak (mindössze 60 lóerő).

A fékek szerintem megfelelőek, habár alapból nem túl könnyű a pedálokat használni, ugyanis a kuplung útja más autókhoz (pl. Citroën Xsara Picasso) képest például óriási, kb másfélszer olyan hosszú, habár meg lehet szokni.

A mi autónkban nincs szervókormány, ami parkoláskor jól jönne, azonban országúton számomra cseppet sem hiányzik, szeretem, ha érzem magam alatt az utat, nem pedig a rásegítés miatt elveszik a pontosság. A kormány továbbá (a szervó miatt) kicsit nehéz, lassú, és az autó méretéhez képest túlzottan nagy. Meg lehet ezt is szokni, de szerintem a tervezők, kivitelezők eltúlozták a méreteket :)

A csomagtartóban elég sok hely van rakodásra, azonban csodákat ne várjunk, ugyanis ez egy kiskocsi.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

-

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (5) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 68000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Astra G 1.6 Következő autója? -
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1998 (1998)

További ítéletek (815 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)