A zöld szürke középszerűség
Szöveges ítélet
Külső:
A maga korában nagyon jó kiállású kaszni volt a G Astra. Szép volt kívül-belül. Kicsit zavart, hogy a műszer-megvilágítás "natúr izzó" színű, de ez legyen a legnagyobb baj.
Belső:
Az optimális ülés és kormány helyzetet máig sem tudtam megtalálni, bármely korábbi autóm kényelmesebb volt hosszú távon. Kormánylégzsák a dudánál kikopik, ez tipushiba, de a cég megoldgatta volna, ha a borítást külön is árulnák, de hát az kinek üzlet?! Az utastér keskenynek tűnik, összeér a könyökünk a feleségemmel, akivel együtt vagyunk 130 kg.
Műszaki tartalom:
Hátsó kipufogódob 4,5 évesen 80e km-rel kilyukadt a rozsdától!!! Lengyel utángyártott eddig sokkal jobban bírja sok városi úttal is. A motor nyomatéka kicsi, de általában elegendő. Valójában soha sem állt meg, de általában a kezdődő hibákat kifüleltem és időben javítottam. A hibák általában 120e km után kezdődtek, addig semmi. Az a szerencse, hogy olyan tömegautóról van szó amihez fillérekért lehet bármit venni.
Összességében mindenben szürke átlag.
Hibalista
- Stabilizátor-szilentek 2e Ft, Hátsó kipufogódob 16e Ft, Generátor csapágyak 2e Ft, Önindító bronzkefék 8e Ft, Gyújtótrafó 25e Ft, hengerfej felújítás (szelepek, szimmeringek stb.)80e Ft, légzsák csere kopás miatt a duda gombnál. - Ezen kívül a normál szerviz.
Ide hordtam szervizbe
Autószerelő vagyok
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 83000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Ritmo | Következő autója? | Corolla vagy Avensis |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.9/10) |
