A szív labirintusa
Szöveges ítélet
Csak 2 hónapja van nálam!!!
h7 izzó, azonnal 10 km után vadi új, az ABS valamelyik jeladója sz...akodik, kedve szerint hol kigyullad a kontrol lámpa, hol elalszik. Ennek kiszámítása lehetettlen, de akkor kellemetlen, ha a Mecsekről jönnék le vele, és a kanyarban találja ki, hogy nem akar működni. Persze a computer nem rögzíti hiba jelzésként, és a szerelő válasza: akkor hozd, amikor kiírja a hibát(mint a Peugeot szervízben), persze akkor 100 km-re vagyok, vagy ők vannak vakácón...
Az indításkor a hideg, néha meleg motornál is az alapfordulat 1500, ami adott esetben 2000-ről esik vissza, majd rövid fél perc után normalizálódik 8-900 körülire.
A hátsó ülésen utazva(bár én tulajdonosként nem próbáltam) régi Vecrából átült barátom feltételezése sport futómű volt... Ez csak a normál feszessége, de Olasz 1 tulajos autó, és valószínű, hogy még az anyósülést sem sűrűn használták. Szóval a hátsó ülés new!
A valószínűleg 90-100-al hajtott autó kicsit lomha volt, de egy 2.0gti Golf direkt szürővel és egy sima 14.000-es PS kipufogóval( mivel a gyárin 3x 20 FT lyuk volt-zöldkártya), ami a gyári árának a fele sikerült Pécsen a Boxternél beméretnem 103,6 LE-re a gyári 90 LE-s alapot. A vég 183km/h, de 4-ig leszabályozva minden sebességnél jó! 25e.-ért ráhangolnák a 4500 feletti tartományt is, de akkor már fél chip megvan:-).
Hibalista
- A vezető oldalon az anyós oldali el.ablak emelő gombja halott.
-
- A központi zár motorja a vezető oldalon megadta magát...
-
- A fék hatékonysága nem az igazi(Brembo-t kíván)
Ide hordtam szervizbe
Egy Opel szervízes maszekon :-)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 96000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Thalia | Következő autója? | Honda Civic 1.6 VTI |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
