A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1998)

Astra 1,4 16V 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

A nagy átverés

Szöveges ítélet

Még a szociban beleestem abba a hibába, hogy megtartottam az apósomtól kapott Skoda 120-ast, és így megízlelhettem azt a különleges érzést, amit ez a csehszlovák autócsoda jelentett. Viszont sohasem mertem volna gondolni, hogy éppen egy Opel fogja visszaidézni ezt a lidérckorszakot. Ez a G Astra igazi példája annak, amikor nagy multicégek ráállnak egy gagyi gyártására, és azt a világ minen táján gyártják, nem törődve a minőséggel. Amióta a GM és az Opel egyesült, vége a német autógyártás hírének, és az a mondás sem állja meg a helyét: Opel, sose kop el!
Az Ecotec motor eszméletlen technikai baromságai közül csak kettőt emelek ki: a katalizátort egybe építik a kipufogó csonkkal, nehogy ki lehesen cserélni a kerámiát. (A csere csak 300.000 Ft!)
A központi motorvezérlő computer pedig a motorblokkhoz van rögzítve, hagy melegedjen és hüljön naponta többször is, jót tesz ez a nyáknak! (Ez a csere is 300.000 Ft!)
Azokkal a német közgazdászokkal értek egyet, akik azt mondják: Igenis dőljön be az Opel, mert csak így tud szabadulni a GM-től. Utána lehet megint újraépíteni, és ismét autót csinálni egy nagy tradícióval, ipari kultúrával rendelkező országban... Mindaddig: OPEL ASTRA G 1,4 16V= Skoda 120.
Tudom, hogy már messze vagyunk a 190-es Mercitől, csak abban vagyok bizonytalan, hogy melyik irányba. Talán visszafelé...

Hibalista

- A lengéscsillapítók cserére szorultak, a hátsó rugók eltörtek (Demszky Dakar), a kipufogó renszer szétrohadt, a hűtö folyt, a központi motorvezérlő egység elromlott, cserélni kellett, a katalizátor kerámia eltörött, kisebb elektromos hibák mindig vannak, pl.:műszerfal égők akkor égnek, amikor akarnak, a multikormány miatt a rádió önállósítja magát, és másik állomásra vált menet közben, a kormány lötyög, a motor eszi az olajat, fogy a hűtővíz, stb.

Ide hordtam szervizbe

Opel Maxabó

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Saját javítás

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (1) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? MB 190 D Következő autója? Kia ceéd
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1998 (1998)

További ítéletek (815 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)