A kategória legszarabb típusa
Szöveges ítélet
Céges autóként kaptam ez már a második 3 év alatt.Kb 170 e km tettem meg eddig ezzel a típusal.Egy jó tulajdonsága van hogyha rendszeresen szervizelve van szinte lehetetlen széthajtani.Egyébként egyelavult szar konstrukció 3.3millóért!!Ennyi pénzért már autót is lehet venni!!És még egy pár dolog mielőtt ilyen autót vennél olvasd el légyszi!!
A gyorsulás és a gáz rekció egy nulla ( a suzuki ignisel se van partiba),klímával előzni lehetetlen, a fogyasztása csak nagymama tempónál elfogadható ,ha hajtod simán megeszi a 10-11 litert.A futómű nem rossz ha nem vezetsz sportosan, 60-as táblánál 40-nel kanyarodóknak kifejezetten ajánlott.Az ülés rettenetesen kényelmetlen(ezt szinte mindenki szidja a cégnél)nulla oldaltartás,a feltámla pedig használhatatlan.A váltó olyan szar mint mindegyik opelben.A beltér egy rettenettenesen gagyi 10 ével ezelőtt jó volt.
ÜZENEM MINDENKINEK AKI ÓDÁKAT ZENG ERRŐL AZ AUTÓRÓL SOHA JOBB AUTÓJA NE LEGYEN ENNÉL.
Hibalista
- Komoly hibája eddig nem volt.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.8/10) |
