100 ezerig totyogj vele...aztán kuka!
Szöveges ítélet
2000-ben ujonnan vettem. Egy Honda után ,de kellett a nagyobb csomagtér, ezért hajlandó voltam a kompromisszumra, ráadásul a pénztárcám elég lapos volt. 10% "muzsikával" vettem, úgy nem volt drága. Az alant említettek kivételével nem volt vele bajom. Talán kett?t említenék: sokat eszik- benzinböl (10 lityi városban), és az iszonyatos olajzabálását. A 15ezres intervallum alatt megeszik plusz 2 (!!!) liter olajat. A szervízben azt mondták: Hja kérem, ez egy laza illesztésü motor. Én meg kissé kötött -anyagilag, meg emlékeimben a cseppnyi olajat sem párologtató japánok iránt-.
Igy képzelem el az echte német n?t: kinéz valahogy, abszolút megbizható, nagy munkabírású, de szeret?nek válassz mást. 36, az pont egy német tucat...
Azért nem szidhatom tulságosan, mert 100 000 kilométer megtételéig nem volt vele különösebb baj, sosem hagyott az út szélén, jól megraktam, oszt ment.
Most, hogy megöregedett, már jönnek el? a hibák, futóm?, lengéscsillapító, axiális tengely, torony, stb de egy hatodik éves autótól ez már szinte elvárható. Nem vennék még egyet, de munkakocsinak elmegy, elment. Különösebb nosztalgia nélkül, de azért szeretettel emlékszem majd rá.
Hibalista
- jobb hátsó ajtó központi zár
- kesztyütartó csuszka,
- igazából apróságok
Ide hordtam szervizbe
Opel Ivanits & Bárkány
ott vettem, kedvesek voltak, de kissé drágák.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Aschenbrenner
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Honda Civic | Következő autója? | japán, az tuti -Mazda6 pl. |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
