Szegény, nem ezt érdemli...
Szöveges ítélet
Mindig tudtam, hogy a német technika strapabíró, de hogy ennyire? :-) Az els? 150 000 km-en egy fiatal srácnak volt a céges autója, aki vásárláskor úgy fogadott, hogy kilóhatvan az utazója... Szóval szerencsétlen kocsi rendesen meg lett kímélve... A második 150 000 km-en rendszeresen túlterhelve tett meg több száz kilométert, sokszor a teteje is tele volt, az ülések lehajtva, fullon a csomagtartó... Csodálkozom is, miért nem ült még meg. Így, kevéssel 300 000 km fölött is a porba alázza a Suzuki gyár bármely négykerek? termékét. 94 decemberi, tehát már Ecotec motoros. 100 LE, elektromos ablakemel?k elöl, klíma, légzsák. Rozsda egyátalán nincs rajta. A 180-at még mindig viszi, és szerintem 12 másodpercnél sem kell több Neki a 100-hoz. A klíma bekapcsolását viszont megérzi, olyankor rendesen csökken a teljesítmény. Nagyon ajánlom mindenkinek!
Hibalista
- A nagyon mostoha körülmények (melós autó) ellenére szinte csak apróbb meghibásodások voltak. Egyszer a teljes kipufogót le kellet cserélni, de ez volt a legnagyobb javíttatás 270 000 km-nél.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Kadett D 1,3 Berlina | Következő autója? | Csak Opel! |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
