strapabiró
Szöveges ítélet
5 éve vettem egy idős bácsitól, aki 9 évig használta és becsületesen szervizbe is vitte, minden karbantartást elvégeztetett rajta.
Nagyon szeretem az astrát, kényelmesek az ülései, erős a fűtése, nagy a csomagtere, tágas az utastere, országúton csendes, igénytelen, soha nem hagy cserben, alig fogyaszt. Az igaz, hogy nem egy veresnyautó, de az előnyei miatt még ez is megbocsátható. Szerencsére alig van benne elektronika ( ami volt, a rádió, a kijelző, az már elromlott ), igy üzembiztos. 7500kilométerenként kap uj olajat és olajszűrőt, -10 fokban is úgy indul, mint nyáron. kb fél liter olajat fogyaszt a cserék közt és gázolajból is sokkal kevesebbel beéri, mint az agyonsztárolt korszerű közvetlen befecskendezéses dizelek, ráadásul nem is kényes a gázolajra ( a régi tulaj valami kazánolajjal használta évekig, én is sokszor töltöttem bele hajóról vett gázolajat ).
Akinek nem a csilivili kinézett és a sok lóerő számit, hanem csak egyszerűen közlekedni akar vele, annak nincs ennél jobb választás. Ez a kocsi még az autógyárásnak abban az időszakában készült, mikor a tartósság és igénytelenség is fontos volt.
Hibalista
- kopóalkatrészek+ lengéscsillapitó, rádió,hőmérő, üzemanyagszűrő, központi zár, ajtókitámasztó
Ide hordtam szervizbe
amit lehet otthon, amit nem egy szervizben 2 utcára tőlünk
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 128000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 176000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | kadett 1,6 D | Következő autója? | még évekig szeretném használni |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
