A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra GSI-16V 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Opelka

Szöveges ítélet

Na szóval tényleg ment. Ez a 16 szelepes gsi motor tényleg remek, az adatokat a legtöbben ismerik szóval nálam a 150 paci és a 200 Nm autópályán könnyed 220-at adott téligumival, illetve 7,8 másodpercet százas sprintre. A fogyasztás teljesen lábfüggő nem érdemes kijelenteni, hogy ennyit vagy annyit fogyaszt, mert 6-15- ig minden belefért. Mielőtt megvettem, egy Civic Vti-t is póbáltam, mert szeretem a japán verdákat, de elkeserített az alsó tartomány borzalmas nyomatékszegénysége, illetve az ára, különben az sem rossz verda, de most Opelkámról van szó. Ami rossz volt, hogy gyakran ingatag volt a fordulatszám alsó tartományban, és amit nagyon útáltam, hogy nagy sebességnél a kormány rendkívül könnyűvé vált, ahelyett, hogy kőkemény lett volna. Amit szerettem alulról viszonylag tűrhető erővel húzott, majd 3000- től igazán jól ment. Ami rossz, hogy hangos, de hát milyen legyen? A váltó a kuplung kemény-imádtam. Szóval véleményem szerint remek kis sportkocsit alkotott az opel kellő nyomatékkal és lóerővel ellátva, erős karosszériával (ne feledjük 1992), jó ülésekkel, megbízhatósággal. Szerettem, de sajnos egy fa útját állta további közös jövőnknek. Én viszonylag épségben kiszálltam, de szegény rommá vált. Elgondolkoztató ha tudod milyen kevésen múlik, élsz vagy halsz. Köszönet az Úrnak, hogy egyedül voltam, hogy nem öltem meg senki mást, és hogy viszonylag egyben kimásztam. Ennyit erről, ennyit a jampizásról, ennyit arról , hogy őszűlésbe kergeted azokat akik, szeretnek, egy rövid izgalomért. Felelőtlenül vezettem sokat, mert én úgysem hibázhatok, mindenki ezt hiszi! Hát nézzétek meg a képeket és gondolkodjatok arról, hogy minek van értelme. Még egyszer köszönöm az Istennek, hogy megtartott. Nándi bácsi.

Hibalista

- Igazából semmi nem romlott el. Rövid ideig használtam, de első féktárcsákat cseréltem vadi újra, melynek darabja 7800 forint volt, kalaptartó 5000 ft és váltóbőrszoknya 1000ft - bontóból. Benzinszűrő 750 ft, olajszűrő 1200, levegő szintén, fékbetétek is olcsók.

Ide hordtam szervizbe

Egy haveromhoz.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1992
Kényelem (3) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Golf Gttdi Következő autója? Izibe kéne valami, de, hogy mi lesz?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)