Oda kell neki lépni, aszt´ megy az...
Szöveges ítélet
Akárki akármit mond, jó autó ez! Ennyi pénzért szerintem ez a legtutibb vásár. Alkatrész van dögivel és nem drágán, bütykölni is egyszerü. A FORMA. Az nagyon el lett találva! Tuningolni nagyon lehet, fantáziadús lehet?ségek rejlenek benne! Picit ódivatú már ugyan és 82 paci sem a legtöbb, de megint csak azt mondom; hozzá kell nyúlni bátran, bütykölni kell és akkor el?kerülnek igazi képességei. Nem valami nyomatékos, de a 195ös gumi nyikkant 3-asban. Csak nyikkant, mert azóta már szanaszerteszéjjelszaggatta-szabdalta. Hmm.. Lehet, hogy nem véletlenül égett szét a hengerfejtömítés? Biztos jó, mert sok van bel?le, ennyi ember nem tévedhet! :)) Persze, láttam negatívumokat is, de megesik, hogy valaki mellényúl és egy széthajtott romot vesz, az az semmi nem lehet tökéletes. A váltóval nem tudom mi baja van sok embernek, az enyémben elég jó, pontos a megvezetése, bár kapott eleget, mégsem adta meg magát. Futómü és fékek- ezek gyárilag nem sok mindenre jók ha valaki sportosan vezet, igaz nem is sportkocsinak lett tervezve. Ha mégegyszer ilyen árfekvésü autót vennék elgondolkoznék. De utána ilyet vennék. 220000km után is gyönyörü hangja van korrekt váltóval és 11 éves, nagyon sokat látott, "terepen", városban, gyorsuláson, minden helyszínen volt használva, és ment,és ment és nem kellett félni, hogy valahol otthagy- kivéve ártéren a 35-40cm mély sárból, de ott a Niva is majdnem ottmaradt:))) Minden nyüstölés, 11év(ebb?l 6év "csillaggarázs") ellenére SEHOL nem rohad, 1db rozsdafoltocska volt, az is egy szerencsétlen n? miatt-elmozizta a kanyart, és nem vett észre- na persze... barbár! Még az ülést sem bírtam szétülni a 100kilómmal, pedig még sörözésre is volt használva sok más egyébr?l nem is beszélve. Egy szó, mint 100: faxa, de már öreg, úgyhogy jöhetne már egy A3. Valszeg utána már csak egy nevetséges tény lenne az, hogy hú ez195-tel is megy és nem is tünne olyan óriásinak az az er?, ami gyorsításkor az ülésbe nyom, de ezeknek akkor is lelkük van(és jól vannak összerakva).
Hibalista
- Leszakadt a kipuffantó: 15000 plusz hátsó dob 10000
- hüt? eresztett: saját kéz alatt pár száz forint
- hengerfejtömítés, szimeringek, termosztát, néhány csapágy, vezérmüszíj, izzók kívül-belül, szür?k: 42000Ft
- küls?-bels? átalakítások: nem mondom meg, mert sokan utálnának és kapásból ki se bírom számolni
-
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervíz lassú, mindig televannak munkával, szal egy ismer?s szerel? meg én, meg a Sanyi
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
El?tte másik ismer?s szerel?, de szegényt majd´ összemászkálták a csigák, mire el?vett egy csavarnyúzót és nekilátott, de az árát megkérte! tetü
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Toledo ´92 | Következő autója? | audi a3 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
