A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 1.4 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem bántam meg!

Szöveges ítélet

3 éve vásároltam 8 évesen 105.000.-km-el ( áron alul ). El?ttem két tulajdonosa volt. Naiv, jóhiszem? vásáró voltam, miután már megvettem akkor derült ki, hogy törött volt korábban. Kb. 3 hónap után kijött rajta az els? hiba. Egyszer?en lefulladt menet közben, igaz újra lehetett indítani, de ez 300 méterenként megismétl?dött. Kiderült, hogy az AC pumpája bedöglött 47.000.-ft-ba kerül a cseréje. Ezen kívül a középkonzol kapcsolóinak ég?i égtek ki, valamint a ventillátor motorja égett le az elkoszolódott pollensz?r? miatt. A kiégett ég?k cseréje és a ventillátormotor javítása 2.000.-ft-ba került. A termosztát is felmondta a szolgálatot, hideg id?ben nem nyitott és emiatt a motor nem melegedett, cseréje 1.200.-ft volt. Ezen kívül észrevettem, hogy a csomagtartó ablakra nem lehet priccolni a mosófolyadékból. El?ször azt hittem, hogy el van dugulva, de miután a csomgtér kárpitja csupa víz volt rájöttem, hogy a cs? van eltörve az csomagtérajtóban. Házilag meg lehetett javítani szerencsére. Említettem, hogy törött volt. Emiatt ki kellett cserélni a h?t?t, mert meg volt rongálódva 17.000.-ft-ba került. És még most jön a java: télen csúszós úton alig lehetett úton tartani, "állandóan szitált a fara". Kiderült, hogy a jobb hátsó futómúve elég szépen meg volt ütve, tutira megpadkázta az el?z? tulaj. El?ször tengelycsonk cserével próbálkoztunk, de az újjal is ugyanolyan tüneteket produkált. A vége az lett, hogy a leng?tarpézt ( hidat ) kellett kicserélnem. Szerencsére bontóból siekrült egy hibátlan 1.6-os Astra hidat szerválni, így azóta ez a gond is megoldódott, igaz 30.000.-ft-omba került. Összeségében marha sokat kellett ráköltenem, de ez egyrész az én jóhiszem?ségem miatt volt. Ennek ellenére nagyon szeretem a kocsit, azóta semmi gond vele. A törés miatti ( híd, h?t? ) cseréket leszámítva, nem kellett rá sokat költenem. Ez az els? kocsim, a tanulópénzt dupán megfizettem!!! Ennek ellenére ASTRA párti vagyok.

Hibalista

- Tápszivattyú ( AC pumpa ) 47.000.-ft. Termosztát 1.200.-ft. Középkonzol ég?i kiégtek (ventillátorkapcsoló, hátsó ablakf?tés, bels? leveg?keringetés ), ventillátormotor leégett ( mert a pollensz?r? el volt koszolódva és nem engedte át a lveg?t ), összesen 2.000.-ft. Az ablakmosófolyadék m?anyag csöve a csomagtérajtóban eltörött ( házilag javítva )

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 105000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)