Nagyon erős, nagyon ugrik, iszonyú
Szöveges ítélet
A kocsi iszonyú lusta volt igazi 1,7TD ahogy megszoktuk az opeltöl. A turbonyomást felemeltük 1,3bar-ra és kicseréltük a benzincsapot egy egyedileg bemért csapra. Legjobb elért teljesítményeink: 100km/h=9sec végsebeség: 180km/h felett csak nem birta a Matador gumi. Ilyen csapot tudok gyártani bárkinek ha valakit érdekelne. Igy mondjuk tiis tudtok majd vele elözni egy kamiont, buszt stb. e-mail: danielrichter@freemail.hu (ez csak az autosoknak segít)
Hibalista
- küazöbök rohatak, kipufogo kilyukat
Ide hordtam szervizbe
Magam vagyok az autoszerelö
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 125000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Swift 1.0 | Következő autója? | Kia Ceed vagy Kia Rio vagy Ford Focus |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
