A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 2.0 16v GSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindent kiéltem rajta

Szöveges ítélet

Szerettem nagyon. Imádtam, hogy nyers autó volt. Féket kapott az eredetinél erősebbet, az kell hozzá.

Szinte semmi baja nem volt, főleg ahhoz képest, milyen állat módon használtam. Háztetőn is jártam vele, ott is csak padlógázzal. Iszonyú sokat hajtottam, gyorsultunk, küldtük, rajtoltunk sokat. Két állása volt a gázpedálnak: padló meg még beljebb.

Aztán jött egy BKV busz és úgy eltarolta a parkolóban, hogy alig ismertem rá utána.

Máig nem volt ilyen megbízható autóm. Volt utána Golf IV (halom szar), előtte Astra G (még nagyobb halom szar), 2003-as Honda Accord (azt is nagyon szerettem), Daewoo (na az megbízható volt nagyon, de örültem, ha odaértem éskiszállhattam belőle).
Céges A4, az is nagyon jó, viszont egy egész más világ.

Minőségi olaj kell az Astrába, és várd meg, amíg bemelegszik. Utána mindent lehet, mocsok jó autó, alkatrész van hozzá mindenhol, valójában rohadt olcsó az egész, főleg, ha a többi autómhoz hasonlítom. A Golf IV-re félévente költöttem annyit, mint erre összesen 3 év alatt. A G Astra egyáltalán nem fogott meg, a zsebemet annál inkább. A Daewoo-t ne is említsük, olyan piszok unalmas volt. A Honda volt még jó, minden szempontból.

Hibalista

- Tolatólámpa kapcsoló (1-2e), vészvillogó kapcsoló (2e), kéthavonta akármelyik izzó, kerékagycsapágy (megpadkáztam csúnyán, bontva 5e + szerelés), szélvédő (hirtelen minden ok nélkül berepedt, 15e), egyik abs jeladó (nem emlékszem, nem volt drága), féltengey (kegyetlenül küldtem kanyarokban, nem tudok érte haragudni, bontó 10e/oldal + szerelés), generátor (7e bontva), elrohadt az alja (100e), anyós oldali ablakemelő egyszercsak megállt (nem érdekelt), valami ellenállás-izé a ventillátorban (3e).

Ide hordtam szervizbe

Ismerős szerelő, jól és megbízhatóan dolgozik. Nem egy emberen akar meggazdagodni.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Lanos Következő autója? Talán egy Civic
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)