A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 1.4 Caravan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lomha, de megbízható társ

Szöveges ítélet

Egy Trabant után ültám át ebbe, így számomra maga volt a megtestesült luxus járgány :). Persze ez csak 1 napig tartott. Azóta egyszer?en csak imádom. Egy dologra jó csak: elvisz A-ból B-be, arra viszont kiváló. Semmi több. Viszont nekem nincsenek is nagy igényeim, a Trabantot is ugyanúgy szerettem, mint ezt (s?t... néha visszasírom). Ezt az autót is direkt az egyszer?sége, igénytelensége miatt választottam, minél gyengébb felszereltség?t kerestem (nincs szervó, nincs klíma, nincs elektromos ablak, nincs BC <- ennyivel kevesebb hibalehet?ség). A 60LE ellenére nekem a teljesítményével nincs bajom, elég nagypapis módon közlekedek, így tökéletesen kiszolgál. Eddig még mindig elvitt mindenhova, és onnan haza is hozott (tehát nem hagyott ott sehol). 2003-ban lett behozva németországból, bal eleje törve volt, de nagyon szépen rendbe lett rakva, eddig minden szerel? ezt mondta, tehát ennek semmi jelent?sége.
Fogyasztása nálam nagyon jó. Csak város, nagyon rövid távokon: 7.3, csak országút, 90-110 között 5.5-6, vegyes 6.5-7. Tehát a tojás ott van a pedál alatt :)
Szóval ez az autó azt nyújtja, amit tud: egyszer? fapad, lomha motorral, viszont megbízható, könnyen szerelhet? (sok dolog házilag is, kevés hozzáértéssel), és számomra ez az egyetlen szempont. A következ? autóm is hasonlóan buta jószág lesz, csak egyre nehezebb ilyet találni az új technikai csodák között... De ez még messze van, sokáig szeretném ezt még hajtani, 5 év minimum, de inkább 10.

Hibalista

- Vásárlás után rendesen rendbe kellett rakni:
- - szíjak, görg?k, stb
- - teljes fék felújítás, kézifék bowden
- - hátsó lengés csillapítók
- - olajcsere, sz?r?k cseréje, és még néhány apróság (gyertya, stb)
- Mindez 60.000 pénz volt.
-
- Amik nálam elromlottak:
- - generátor, felújítva - 9.500
- - baloldali stabilgömbfej eltört - 2.000 pénz anyag, 2000 pénz csere
- - Középs? kipuff rész cserélve - 13.000 anyag, 6.000 munka
-
- Hamarosan nagyszervíz lesz:
- - szilentek cseréje
- - futóm? átnázetés, szükség esetén javítás
- - illetve a szokásos karosszéria munkák: hátsó sárvéd? lemezek javítása, mert már rohadozik (típushiba), rohad a csomagtartó ajtó alja (eltöm?dött vízelvezet? árkok miatt), ugyanez a motorháztet? elején is.

Ide hordtam szervizbe

Maszek szervízekbe hordtam, ismer?sökhöz.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 168000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 601 Special Következő autója? Opel Astra-H Caravan
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)