Lomha, de megbízható társ
Szöveges ítélet
Egy Trabant után ültám át ebbe, így számomra maga volt a megtestesült luxus járgány :). Persze ez csak 1 napig tartott. Azóta egyszer?en csak imádom. Egy dologra jó csak: elvisz A-ból B-be, arra viszont kiváló. Semmi több. Viszont nekem nincsenek is nagy igényeim, a Trabantot is ugyanúgy szerettem, mint ezt (s?t... néha visszasírom). Ezt az autót is direkt az egyszer?sége, igénytelensége miatt választottam, minél gyengébb felszereltség?t kerestem (nincs szervó, nincs klíma, nincs elektromos ablak, nincs BC <- ennyivel kevesebb hibalehet?ség). A 60LE ellenére nekem a teljesítményével nincs bajom, elég nagypapis módon közlekedek, így tökéletesen kiszolgál. Eddig még mindig elvitt mindenhova, és onnan haza is hozott (tehát nem hagyott ott sehol). 2003-ban lett behozva németországból, bal eleje törve volt, de nagyon szépen rendbe lett rakva, eddig minden szerel? ezt mondta, tehát ennek semmi jelent?sége.
Fogyasztása nálam nagyon jó. Csak város, nagyon rövid távokon: 7.3, csak országút, 90-110 között 5.5-6, vegyes 6.5-7. Tehát a tojás ott van a pedál alatt :)
Szóval ez az autó azt nyújtja, amit tud: egyszer? fapad, lomha motorral, viszont megbízható, könnyen szerelhet? (sok dolog házilag is, kevés hozzáértéssel), és számomra ez az egyetlen szempont. A következ? autóm is hasonlóan buta jószág lesz, csak egyre nehezebb ilyet találni az új technikai csodák között... De ez még messze van, sokáig szeretném ezt még hajtani, 5 év minimum, de inkább 10.
Hibalista
- Vásárlás után rendesen rendbe kellett rakni:
- - szíjak, görg?k, stb
- - teljes fék felújítás, kézifék bowden
- - hátsó lengés csillapítók
- - olajcsere, sz?r?k cseréje, és még néhány apróság (gyertya, stb)
- Mindez 60.000 pénz volt.
-
- Amik nálam elromlottak:
- - generátor, felújítva - 9.500
- - baloldali stabilgömbfej eltört - 2.000 pénz anyag, 2000 pénz csere
- - Középs? kipuff rész cserélve - 13.000 anyag, 6.000 munka
-
- Hamarosan nagyszervíz lesz:
- - szilentek cseréje
- - futóm? átnázetés, szükség esetén javítás
- - illetve a szokásos karosszéria munkák: hátsó sárvéd? lemezek javítása, mert már rohadozik (típushiba), rohad a csomagtartó ajtó alja (eltöm?dött vízelvezet? árkok miatt), ugyanez a motorháztet? elején is.
Ide hordtam szervizbe
Maszek szervízekbe hordtam, ismer?sökhöz.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 168000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 601 Special | Következő autója? | Opel Astra-H Caravan |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
