Lajhár öszvér pajtás
Szöveges ítélet
jó tulajdonságok:
-igénytelen
-sosem zavar össze a m?szerfal adataival /km óra, vízh?fok, üzemanyagszint/
-patent gyári rádió
-keveset fogyaszt nagyon keveset és megeszi az olcsóságos gázolajat is
-nem kelt feltünést
-er?s gázadásnál automatikus álcázás trafipax ellen /kormosfüst/
-bármilyen alkatrész kapható hozzá olcsóért bontóban
-rettent? jól tartja az értékét, el?szeretettel vásárolják k?m?vesbrigádok
-a m?ködéséhez kevés elektromok kütyü kell, minden mechanikus, nincs komputer ami folyamatosan átakarná venni az irányítást
-egy patent akumlátorral és gázolajjal a világ végéig hajlandó elmenni
rossz tulajdonságok
-105s skoda letudja gyorsulni....de ha egyszer utóléri, akkor lealázza :)
-többen úgy gondolják fénykürt és kürt felváltott használatával gyorsabb tempóra lehet bírni....nem lehet ez egy nyugott jószág, sose nem fog kitörni..
-párásodik párásodik párásodik, a tiszta géprongy szinte kötelez?
-hangos, de a rádió felhangosításával gyógyitható
-nincs hátul fejtámla, középs? öv 2pontos
utálom--szeretem...hát igen így ez a kett? jellemz? igazán
szeretem mikor egy bazi nagy terhet el kell vinni A->B-be, szeretem, hogy ritkán kell tankolni, hogy igénytelen, hogy megbízható, olcsó az üzemeltetése, hogy 13 év után is m?ködik benne pár dolog, utszélén lehet javítani, puritánsága ellenére kényelmes
utálom viszont mikor dinamikusság helyett lajhárkodik, mikor nem látok ki a párától, mikor lemerül az aksi, mikor leakarnak tolni az útról.....ezt már tudom kezelni :)
egyszóval akinek egy igénytelen olcsón fenntartható megbízható gépre lenne szüksége, ami sosem kop el, az ne menjen el mellette vegyen egyet
Hibalista
- elromlottak.....
- vezérm?szíjszakadás.....de ez betudható a szériahiba mellett a nemtör?dömségnek is....150000 volt az órában a szakik szerint ennek a duplája a motorban mikor megvettem és nemsokkal utánna a vízpumpa hibájából fakadóan kicsit összerendezte a motorvezérlést....a javítása többe került, mint az el?z? dacia ára, de sebaj azóta odafigyeléssel dolgozik nekem szépen
- fékszervó: ez már a sufnituningnak köszönhet?, a szell?ztet? sehogy nem akarta beereszteni a küls? leveg?t, így ki lett akasztva a szell?ztet? ajtaja, és a szakik szerint emiatt a fékszervó nem segített....igazából nagy élmény volt egy lomhán gyorsuló lomhán lassuló géppel "vágtázni" a 4es úton
- elakadásjelz? kapcsoló...gyufaszál támasztja köszöngetés integetéssel
- gyári riasztó....megoldás nem használom, ajtót kulccsal nyitom zárom, szerencsére nem okos nincs vele összekötve
- központi zár hidegben már akadozik, hátsó ajtókat nem nagyon nyitjazárja
- az akumlátort valami mindig leszivja...megoldás leveszem mindig a sarut...így ellopni is nehezebb talán :)
- a gázoljaj vezetékei már váltak le a motorblokkról....a szell?zön jön be a gázolaj és a hátsóanlakot telehordja vele kivülr?l....vissza kell tenni, odadrótozva hosszabban tart
-
Ide hordtam szervizbe
sufnituning + öreg szakik
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 1310 | Következő autója? | nem tervezem lecserélni |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
