Közlekedési eszköz A és B pont között
Szöveges ítélet
Az autót egy romhalmaz dízel Renault 19 után vettem, egy szempont lebegett a szemem előtt, hogy egy megbízható autót vegyek. Vásárlás után megtörtént a vezérműszíj, olaj, olajszűrő, fékbetét és tárcsa csere. Nem volt vészes összeg, olyan 80ezer körül volt az egész.
Az autó egyébként hihetetlen módon gyenge a sima 8 szelepes 1,6-s motor. Papíron 75le, 100Nm körüli nyomaték. De cserébe alig fogyaszt valamit, városban 7-8 között. Volt rajta 1-2 rohadás a tipikus astra helyeken, ezen felül egyben volt a kocsi, leszámíta az ajtókat, mert azok nagyon durván zörögtek. Kikopott a zsanér és/vagy maga a zárszerkezet, igazából nem tudtunk vele mit kezdeni, de végülis megszoktam.
Cserben sohasem hagyott, bár az automata szivató hibája miatt hidegen leállt a motor, csere után nagyon jó kis megbízható autó lett belőle. Kicsit ette az olajat, de 2 olajcsere között csak 1x kellett hozzátölteni olajat. Szóval összeségénem egy totálisan igénytelen autó, nevetséges alkatrészárakkal. Nagyon jó pakolható, jól szól a gyári rádió, nagyon szerettem a tetőablakot.
Presztizse az utcán nincs, kb annyi mint a régi swifté.
Kezdő autónak totálisan ideális.
Számomra kissé fapados volt a renault foteljei tán, de azért... ki lehetett bírni.
Hibalista
- Automata szivató, kuplung, termosztát
Ide hordtam szervizbe
Augotamm Kft. Nagykőrösi út! Zseniális hely
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 121000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 143000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 19 Chamade TDE | Következő autója? | Opel Vectra 1.8 16V |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
