Korrekt verda, sose hagyott az út szélén !
Szöveges ítélet
Ez volt eddigi leg megbízhatóbb járgányom.
176.000 - km el adtam el, gyári kuplunggal !!!
Indult bárhol, bármikor, bármilyen körülmények között.
Nem ment rosszul, egyszer megnéztem a "végét", 195-öt mutatott az óra. Soha nem romlott el rajta semmilyen komolyabb alkatrész, csak apró bosszantó, általában elektromos bizgentyűk hibásodtak meg.
Olajat eszegette, de szerintem ez sem volt annyira vészes, mint azt sokan állítják.
Sikerén felbuzdúlva vettem egy G astrát, ugyanezzel az egyhatos százpacis mocival. Meglátjuk milyen lesz, ha hozza az F astra szintjét, már megérte.
Az F Astra előtt egy Golf 3 - ast hajtottam 1.4-es motorral. Sokkal többet kellett ráköltenem, szervíz igényesebb volt, és kb. úgy gyorsult mint egy 100-as Skoda. :)
Hibalista
- Hátsó ablaktörlő.Tolatólámpa kapcsoló. Fűtő ventilátor 1-2 fokozata. Lámpakapcsoló. Első ablakemelő. Indexkapcsoló.
- Ablakmosó motor, Műszerfal világításban az izzók sűrűn kiégtek.
-
- Ezen kívűl csak kopó alkatrészeket cseréltem: (Vezmű szíj, görgők, akksi, féktárcsák, betétek, gyertyák, szűrők, első gátlók)
Ide hordtam szervizbe
XI. kerületben egy kis maszek szervíz.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Golf III. | Következő autója? | Astra G |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
