A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra GSI 2.0 16V 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Korosodó német technika

Szöveges ítélet

Nos ez érdekes, annak ellenére, hogy milyen sok gondom volt az előző Astrámmal, megint F Astrát vettem... :) Valahogy nem tudok elszakadni ettől a formától...nagyon tetszik, főleg így a gyári sportváltozatban, nagy lökhárítókkal, szárnnyal, küszöbökkel, légbeömlőkkel, stb. Eleinte egy kicsit tartottam tőle, hogy rossz 5let lesz 3 ajtós autót venni, de aztán hamar sikerült hozzászokni. :)
Sajnos ilyen autót, főleg ennyi időset nagyon nehéz jó állapotban találni, az enyémmel is voltak gondok... alapjárati ingadozások, motor leállások voltak. Ezeket sikerült orvosolni. Szerencsére a karosszéria, F Astrához képest nagyon jó állapotban van, nem rohad, nem rozsdásodik.
Volt vele egy komoly balesetem, de megmentett és egy árva karcolás nélkül másztam ki a kocsiból 1,5 borulás után. Ezek után két hónap alatt sikerült rendberakni, alaposan, nem eladásra. Így 1,5 évvel a baleset után sem jött elő semmi probléma, ami a törés következménye lehet.
Miután eladtam az előző autómat sokat rágódtam rajta, hogy mi legyen a következő. Seat Leon, Astra G voltak a jelöltek, akkor még dízelen is gondolkodtam. Végülis maradtam az F Astránál, kiszámolgattam a fenntartási költségeket, adó, biztosítás, stb... kiderült, hogy nem sokkal drágább mint az 1.4-es volt, így nem is gondolkodtam tovább. A fogyasztás is meglepően jó... eddig 700km/47 liter benzinből volt a rekordom... 6.7l/100km-es átlag. Persze itt már nagyon óvatosan kell bánni a gázpedállal. :)
Idén értem el azt végre, hogy hibátlan az autó...még soha nem hagyott ott sehol, ellenben az 1.4-essel... persze ez nem azt jelenti, hogy vége van. Pár apróságon azért még szeretnék változtatni... :)
Kipufogó rendszer csere, műanyagos munkák, fényezések, polírozás, külső-belső csinosítás, stb...
A motor ehhez a kasztnihoz bőven elég, a kora ellenére is azért még maradt benne erő...főleg így chiptuning után...rossz is néha visszaülni a családi 1.4-es 60pacis Astrába... :D
Sport rugókkal, 16"-os felnikkel, peres gumikkal rossz minőségű aszfalton nagyon kényelmetlen tud lenni, de ezt kis rosszat simán feledteti sima, jóminőségű, esetleg szerpentines utakon. Tartása nagyon jó, nem dől be a kanyarokban, viszont eléggé orrnehéz konstrukció, így a hátulja könnyen megcsúszik (a baleset oka is ez volt).
Alapvetően nem bántam meg, hogy megvettem az autót...sajnálom, hogy nem vigyáztam rá jobban. Azért remélem még hosszú életű lesz nálam... :)

Hibalista

- olajcsere: eddig 4-szer... Castrol GTX3 15W40, Castrol Magnatec 10W40, Repsol Elite Multivalvulas 10W40
- fékkopásjelzők javítása
- vízpumpa 10ezer
- vezérműszíj, görgők, gyertyák 35ezer
- gyertyakábelek 2x is cserélve 10+4ezer
- kézifék betétek cserélve 6ezer
- bal első fényszóró 4ezer
- főtengely ford.szám jeladó 18ezer
- üresjárati motor 3ezer
- lambda-szonda 18ezer
- talpasok 8ezer
- toronycsapágyak 4ezer
- 4db féltengely gumiharang 6ezer
- katalizátor 17ezer
- kuplungbowden 3,5ezer
- alufelnik görgőzése 12ezer
- gumiágyak cseréje 3ezer
- bal első lengőkar 4ezer
- vízhőfok jeladó 5ezer
- fékrásegítő szellőztető dob 4ezer
- AC relé 3ezer
- első-hátsó féktárcsák és betétek 51ezer
- kormányösszekötő gömbfejek 7ezer
- első lengéscsillapítók 28ezer
- 4db téligumi 68ezer
- összes (6db) futóműszilent cserélve 8ezer
- Exide SP3 75Ah 760A akkumulátor 29ezer
- 3x légszűrő 3ezer
- 2x benzinszűrő 3ezer
- 2x pollenszűrő 3ezer
- alváz és üregvédelem 28ezer
- szelepfedél tömítés csere ingyen... :)
- gyújtótrafó 28ezer
- 50/30-as ültetőrugók 35ezer
- 16" alufelnik 120ezer
- közben sajna volt egy komoly törés...
- donor autó 70ezer
- javítás + alkatrészek 110ezer
- műanyagos 7ezer
- fényezés 120ezer
-
- és még sztem nincs vége...

Ide hordtam szervizbe

Parádi Péter - Szabadbattyán: gyors, pontos, megbízható és olcsó! Ő állította talpra az autót a törés után... más neki sem állt volna.
Később a futómű alkatrészek cseréjét csinálta.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Autó-Tek Kft. - Mór: zöldkártya, futómű beállítások, kisebb javítások...amit nem tudok megcsinálni itthon.
Nekem eddig semmi gondom nem volt velük...annak ellenére, hogy már hallottam rosszat róluk. Nem olcsók...

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1993
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 147000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra 1.4Si GL Következő autója? ?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)