Körbezárt rémálom
Szöveges ítélet
2003 ban vetem egy Opel Atra 1.4 sedan típúsu autót.Előte 1988-as Mazda 626 Dizel autom voltt , nem volt vele problémám csak fiatalabb autót akartam, hát ezt megis kaptam rendesen.
Astrával 90 000km-ig nem voltt probléma , de uttána minden lemaradását behozta . Szép sorjában ott hagyott az utszélén 3 szor egymás uttán.Hol az elektronika , hol a hütő rendszer adta meg magát. Egyszóval a megbizhatósága a keleti autoknál is sokkal rosszabb .A menet teljesitménye kriminális , 1.0 suzukik mosolyogva előznek meg .A fogyasztása 90 melett 6.5l városban 10l.A 60LE motoral csak a kispolskikal vehete fel a versenyt , nyomatéka a béka segealatt van .Egy jó tulajdonsága van kényelmes és csendes.A szerviz ellátása jó , alkatrész közepesen drága .Nem ajánlom senkinek sem ezt a tipust . utó írat (vissza vásárolnám a mazdámat)
Hibalista
- Hall-ellem , gyujtás modul , vizsszivattyú, hüttő, rellé panel ,kirohadt a hátsó sárvédő, ez mind 3 év alatt ezek javitatása 220 000 ft -ba kerültt.
Ide hordtam szervizbe
opel márka szervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 79000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 626 1988-as | Következő autója? | Csak japán |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
