A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 1.6i 16v caravan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kisvállalkozások kedvence - nem véletlenül

Szöveges ítélet

A kocsi már nem volt új, amikor vettük (óra szerint 80e km volt benne). Újonnan
A futómű nem biztosít gokartos vezetési élményt, de nem is kell neki, elvégre egy kombi autóról van szó. ennek megfelelően billeg is rendesen, de a puha rugózás pakolt állapotban előnyére válik, mivel nem akarja minden kátyúnál elveszíteni az futómű apróbb elemeit (mint például a kerekek).
Elég nagy egy 4-5 tagú családnak, hátra meg be lehet pakolni rendesen. Na jó, hosszú távon 5 embernek nem kényelmes, mivel hátul elég szűk. Ezért adtam annyi pontot a kényelemre. de a mai autókhoz hasonlítva nincs benne semmi. inkább írom, ami van: elektromos ablak elől, 1 légzsák, állítható mag. vez. ülés, 2 irányba tekerhető kormány, kifelé nyíló ajtók, esőálló szélvédő. :)
Ami nincs: ABS, klíma, kipörgésgátló. pedig nagyon hiányzik, főleg az első és utolsó.
De elég jól megy (a 100valahány lovas ecotec motorral), a 160-170 megoldható pályán, és ott még nincs széthajtva. az, h pályán rémálom az opel, az NEM IGAZ! megy ez, csak hangos a motor! na meg itt már eszik is szépen, 10-ből nem jön ki 170-en tartva. de az alatt, 100-130 között belefér a 7.5-be, még akkor is, ha előzgetünk, stb. és 3500-5000 között tartva pörög is, húz is rendesen! de még mindig nem versenyautó. (vezettem már tdci mondeot 80000 km-rel, amit kuplungozni kellett, ami ford szalonban 330000 Ft volt - kuplungtárcsa, lendkerék, 2 hátsó gátló, pár apróság). Na, ehhez képest gyakorlatilag ingyé´ fenntartható, mivel az egyetlen komoly hibája a hengerfejtömítés kiégése volt, amit elég hamar (5 napon belül) megcsináltak opel szakszervízben.
Nem csak az ára tette kedveltté a kisvállalkozások körében (van más olcsó kombi is a piacon), hanem az, h tényleg igénytelen. nézd meg, h legyen benne elég benzin, meg olaj is (Opel-betegség az olajfogyasztás), és soha nem hagy ott. Tényleg, említettem már, h átégett hengerfejtömítéssel is hazajött 2 hengerrel? (tudom, h nem túl okos döntés 2 hengerrel 40 km-t levezetni) Közben mindezt úgy, h nem ment tönkre a motor többi fontos eleme (pl főtengely, annak csapágyai, stb.).
Én szerettem az autót, most adjuk el, 150000 km fölött, de vkinél még valszeg ki fogja szolgálni azt a km-t, amit nálunk, az biztos.

Hibalista

- - hengerfejtömítés átégett -> szelepek, stb. beégtek
- - a riasztó nem működik
- - elektromos ablak az anyós oldalán véletlenszerűen működik
-

Ide hordtam szervizbe

Opel szalon Kisvárda

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 72000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? polo 1.1 cl Következő autója? ford focus v. suzuki sx4 v. használt toyota corolla (2002-)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)