Kisvállalkozások kedvence - nem véletlenül
Szöveges ítélet
A kocsi már nem volt új, amikor vettük (óra szerint 80e km volt benne). Újonnan
A futómű nem biztosít gokartos vezetési élményt, de nem is kell neki, elvégre egy kombi autóról van szó. ennek megfelelően billeg is rendesen, de a puha rugózás pakolt állapotban előnyére válik, mivel nem akarja minden kátyúnál elveszíteni az futómű apróbb elemeit (mint például a kerekek).
Elég nagy egy 4-5 tagú családnak, hátra meg be lehet pakolni rendesen. Na jó, hosszú távon 5 embernek nem kényelmes, mivel hátul elég szűk. Ezért adtam annyi pontot a kényelemre. de a mai autókhoz hasonlítva nincs benne semmi. inkább írom, ami van: elektromos ablak elől, 1 légzsák, állítható mag. vez. ülés, 2 irányba tekerhető kormány, kifelé nyíló ajtók, esőálló szélvédő. :)
Ami nincs: ABS, klíma, kipörgésgátló. pedig nagyon hiányzik, főleg az első és utolsó.
De elég jól megy (a 100valahány lovas ecotec motorral), a 160-170 megoldható pályán, és ott még nincs széthajtva. az, h pályán rémálom az opel, az NEM IGAZ! megy ez, csak hangos a motor! na meg itt már eszik is szépen, 10-ből nem jön ki 170-en tartva. de az alatt, 100-130 között belefér a 7.5-be, még akkor is, ha előzgetünk, stb. és 3500-5000 között tartva pörög is, húz is rendesen! de még mindig nem versenyautó. (vezettem már tdci mondeot 80000 km-rel, amit kuplungozni kellett, ami ford szalonban 330000 Ft volt - kuplungtárcsa, lendkerék, 2 hátsó gátló, pár apróság). Na, ehhez képest gyakorlatilag ingyé´ fenntartható, mivel az egyetlen komoly hibája a hengerfejtömítés kiégése volt, amit elég hamar (5 napon belül) megcsináltak opel szakszervízben.
Nem csak az ára tette kedveltté a kisvállalkozások körében (van más olcsó kombi is a piacon), hanem az, h tényleg igénytelen. nézd meg, h legyen benne elég benzin, meg olaj is (Opel-betegség az olajfogyasztás), és soha nem hagy ott. Tényleg, említettem már, h átégett hengerfejtömítéssel is hazajött 2 hengerrel? (tudom, h nem túl okos döntés 2 hengerrel 40 km-t levezetni) Közben mindezt úgy, h nem ment tönkre a motor többi fontos eleme (pl főtengely, annak csapágyai, stb.).
Én szerettem az autót, most adjuk el, 150000 km fölött, de vkinél még valszeg ki fogja szolgálni azt a km-t, amit nálunk, az biztos.
Hibalista
- - hengerfejtömítés átégett -> szelepek, stb. beégtek
- - a riasztó nem működik
- - elektromos ablak az anyós oldalán véletlenszerűen működik
-
Ide hordtam szervizbe
Opel szalon Kisvárda
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 72000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | polo 1.1 cl | Következő autója? | ford focus v. suzuki sx4 v. használt toyota corolla (2002-) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
