Kis Méregzsák :)
Szöveges ítélet
Az első saját autóm. Sokat gondolkodtam milyen autót is vegyek Swift vagy Astra végül Astra lett. Nem bántam meg! Igaz sokára találtam meg a megfelelőt pedig itt volt az orrom előtt:) Amikor megvettem voltak rajta kisebb hibák pl.:Vezető oldali ajtón nem volt díszléc, csomitartó ajtón az ablak alatt pici rozsda + a jobb hátsó lámpa alatt volt egy kicsi és a hűtőmaszkról volt lekopva egy kicsit a festék. No ezeken gyorsan segítettünk. És hát elkezdődött a csínosítás kapott egy szép alugarnitúrát, ülés húzat, LED-esítés. Szóval egyre jobban kezdett tetszeni az autó. Eleinte kicsit lomha volt szegénykém folyton garázsba volt nem használták hetente talán egy1x. Általában 100km körüli tempóval járkálok vele persze városban csak 60km :) a fogyasztásom átlagban 7L. Persze volt már 4.63L illetve a legtöbb 7,96L. A legtöbb, amit sikerült kihozni fogyasztás terén 758KM/48L -->6,11L átlag. Amivel nem vagyok, megelégedve az a fék pár fékezés után eléggé rá kell állni a pedálra, ha meg akarok állni, de ezen hátha, segít a Brembo tárcsa + Ferodo betét. 100-120 körüli tempónál is csendes az autó nincs üvöltő hang. Amit mentem már 170km/h volt (Ez már picit veszélyes volt). Rázkódós úton hallok valami kopogást előröl, amire nem tudtam rájönni mi lehet. Azt mondják, a kormánymű adhatja, no mind1 annyira nem érdekes :). A belső nekem eléggé tágas el lehet férni, pakolni is bőven van hely. Ami még igen bosszantó az ajtó kilincsben eltörő rugó és emiatt lógnak a kilincsek. Különösebb gondom nincs vele úton sohasem hagyott ott. Nem bántam meg hogy megvettem. Napról, napra jobban szeretem. Az biztos hogy nem fogom eladni!:)
Egyenlőre ennyit tok mondani...... :)
"Ahogy a közmondás mondja, aki az Opelt szereti rossz ember nem lehet"
Hibalista
- 152.300KM - - Bronzkefe - - Váltó kulissza stift - - 5 éves fagyálló csere (Nem értem előző tulaj miért nem cseréle) - Munkadíjjal együtt: 11.000HUF - - 160.716KM - - Termosztát - - Komplett vezérlés csere (vízpumpa, Vezérműszíj, feszítőgörgő, vezérműszíj fedél kompletten, főtengely szimering, - Munkadíjjal együtt: 51.800HUF - - - 4db Új Téli gumi 36.400HUF - - 163.480KM - - Szelepfedél tömités - - Karter tömités - - Generátor szíj + tárcsa - - Olajleeresztő csavar - Munkadíjjal együtt: 18.910HUF - - 164.955KM - - Fékdob - - Fékbetét - - Munkahenger - - Fékolaj csere - - Kézifék bowden - Munkadíjjal együtt: 32.350HUF - - 166.300KM - - Hátsó gyári gátló csere -> Kayaba - Magam kicseréltem: 17.100HUF - - 169.250KM - - Behuzó tekercs + Kefetartó csere - Munkadíjjal együtt: 15.000HUF
Ide hordtam szervizbe
TISZA MOBIL KFT., MARTFŰ
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 152032 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Astra F 1.6SI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
