Jó vétel!
Szöveges ítélet
A Trabi után ideje volt már váltani, nőttek a gyerekek is, kellett egy nagyobb autó.Igazából kombit kerestem,de mikor megláttam a kereskedőnél,tudtam hogy ez kell.Nagyon jó (kitűnő) állapotban volt és van ma is.
15 évesen még nagyon jól megy, 180-nal többször is mentem vele,még nem is volt padlógáz, a 200-at is simán tudná.
Fogyasztás: 7,6-7,8 között mértem, vegyes használatban,de takarékos vezetéssel (az nem én vagyok) 7 alá biztos le lehetne vinni.
Olaj: kb évente 1 liter
Egy érdekesség: egyszer a hülyeségem miatt kifogyott az üzemanyag, azóta nem rendesen mutat az üzemenyagszint mutató.Eléri a fél tank szintet és hirtelen leeseik negyedre!Eleinte zavart,most inkább az órára hagyatkozom :-)
Hibalista
- nem sok minden. gyertyakábel,ill.egyszer elment a hengerfej tömítés, egyszer pedig a jobb első kerék csapágy esett szét :) jártam vele földútakon is,talán ez lett a veszte, meg szar az út a környékünkön.És persze a szokásos opeles rohadás, a két kerék között mindkét oldalon tisza lyuk lett, de a csere óta csillog mint az új.
Ide hordtam szervizbe
maszek1: még a Trabantos időkből,szélhámos
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
maszek2: profi, korrekt műhely,gyors és megbízható.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Trabant 601 | Következő autója? | nincs konkrét elképzelés,de valszeg Opelnél maradok |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
