Jó kis olajkályha
Szöveges ítélet
A motorja az csak 60 lóer?s volt, bizony lomha is, gyenge is. Viszont az utolsó napig is mindig azonnal indult, mínusz húsz fokban is! Soha nem volt motorgenerálom, pedig a futásteljesítmény óriási volt. Két csere közt egy csepp olajat sem töltöttem utána. Pedig nem a nagyon dicsért Isuzu, hanem Opel motor volt bent.
Nem volt se szervókormány, se elektromos ablak, se légzsák, se légkondi, se centrálzár, ráadásul lemezelt teherautó volt; mégis szerettem.
A történet úgy ért véget 336000 km-es korában, hogy elaludtam vezetés közben... Körülbelül 90 km-es sebességgel egy fának csapódtam, totálkár. Sérülés nélkül megúsztam, de szegény autómat a mai napig sajnálom. Lehet, hogy még mindig megvolna.
Hibalista
- Mivel ez egy 292000 km-es leselejtezett cégautó volt, a vásárláskor jó sok pénzt ráköltöttem, -hosszú lenne felsorolni- de ekkor minden kifogástalan is lett rajt. kés?bb még az összes teleszkópot is kicseréltettem. Soha, semmi nem romlott el az ezt követ? négy és fél évben. (Az is igaz, hogy full fapados lévén nem is igen volt, mi elromoljék...) Egy gond viszont végig kísértett: rettent?en rozsdásodott! Senki nem tudta kilakatolni úgy, hogy több, mint háromnegyed évig kihúzza rozsdafoltok nélkül! A lemezek min?sége szégyenteljes!
- Garázsban tartottam, de hiába.
-
Ide hordtam szervizbe
OPEL Kiss-Gerencsér Gyenesdiás
(10-es lenne, a fényez?m?hely miatt 9-es)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 292000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 44000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | SKODA120L | Következő autója? | Peugeot 306 XN |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
