A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra GSI 

Az ítélet értékelése
4,0(5 db)

Imádom!!! Nem kell jobb ezen az áron! 2.0 16V (c20xe)

Szöveges ítélet

Először is azzal kezdeném, hogy az én autóm egy Opel Astra f sedan. 1.4-es volt mikor vettem. Úgy lett átalakítva "GSI"-vé. Egy Calibra szívét kapta, 2.0 16V (c20xe). Az átalakítással semmilyen gondom nem volt, minden passzol!
Egyszerűen elvarázsolt mikor kész lett!!!!!!!!!
Imádom vezetni!!! De emellett nagyon vigyázok is rá! És ez a legfontosabb!!! Hidegen nem rúgjuk, olajat 8-10 ezer kilométerenként cserélni, és csak is GM alkatrészt kell venni hozzá! UTÁLOM az olyan embereket akik lefikázzák, mikor nagyon jól tudom, hogy semmi gond nincs vele!!!!!!!!
Sok hülye fasszopó lúzer aki csak tapossa, de soha nem költ rá!
Ne jöjjön nekem senki, hogy ilyen-meg olyan szar a konstrukció, szétdurrannak a vízcsövek, meg ilyesmi... semmi ilyen jellegű probléma nincs vele. 3 éve használom GSI-ként és még egyszer nem kellett szerelőhöz mennem vele! És ez tényleg így van! Soha nem hagyott cserben! Csak akkor járt szerelőnél ha valamit vettem bele, nem pedig azért mert beszart!
Egyetlen egy dolgot kivéve, amit még most sem cseréltem ki benne, ez pedig a légtömegmérő. Most 18 éves a motor, és most ment tönkre! Tehát ha veszek bele egy újat, tuti, hogy nagyon sok éven keresztül nem lesz vele gond.
Így kicsit többet eszik, kicsit lassabb, és hideg indításkor (0 celsius) néha leáll. De ahogy felmelegszik megszűnik a probléma...
Persze az, hogy kicsit lassabb nem sokat jelent, mert így is nagyon megy!
És a legfontosabb!!!: nem vagyok elfogult!!! Sokféle autót kipróbáltam már, és egy sem nyújtotta ezt az élményt ebben a kategóriában és korban!!! Egyszerűen mindent visz!
Kimentem vele Karlsruhe-ba (kb.: 1000 km, Francia határ mellett van), kb 5-ször áltam meg 5 -6 percre. Semmi gond nem volt vele. Olajat szinte semmit nem evett meg!!!!!!! A nívó pálcán megnéztem, kb. 2 mm-ert ment lejjebb az olaj! Na ez mi ha nem tökéletes!!!
Más ilyen korú autók kizabálják az egész olajdekniben található olajat, és még rá is kell tölteni. 2 hónapot kint voltam, aztán haza jöttem vele, és megint csak ugyan így volt. Hibátlan!
Nem hagy cserben.

Persze vannak kivételek! Most azokra a GSI-kre Calibrákra gondolok amik rossz kezekbe kerültek.... mert a legtöbb sajnos ilyen. Szétgyilkolták őket, úgy, hogy semmit nem költöttek rájuk. Aztán jön a sok fasszopó buzeráns akiket szívemből gyűlölök!!!! megveszik ezeket a kinyírt példányokat és minden létező fórumon lefikázzák őket!
Ez nekik szól: na sok köcsög! ha már olyan hülye voltál, hogy megvettél egy kinyírt szart, akkor legalább annyi eszed legyen, hogy felújíttatod a motort!!! Barom!!! Magától nem fog megjavulni semmi. Egyébként azt hozzáfűzném, hogy nem olyan egyszerű kinyírni ezeket, de mivel öreg autók, a sok baromnak volt rá ideje.... sajnos.
Mindent egybevetve annyit mondanék, hogy csak ajánlani tudom! Vásárláskor mindenképp legyen velünk szerelő, vagy olyan akinek volt/van GSI-je! Ők sokat segíthetnek!

Én sosem adom el ezt az autót!!! Most nemsokára motort cserélek benne! Kap egy c20let mocit!!! Ez a nagy vágyam! A turbós konstrukció!
Sokkal kényesbb motor mint ez, de ha megfelelő kezekben van azzal sem lesz baj!
Mindenkinek ajánlom ezt az autót! Biztos lehet benne, hogy a megfelelő gondoskodásért cserébe erőt és megbízhatóságot kap!!!!!!

Ui.: csak annyit mondanék így a végére, hogy a gyári futóművet (lengéscsillapitók, rugók)érdemes lecserélni ha sportosan vezetünk! Én FK 4 cm-es ültetőre cseréletm FK gátlókkal. Az egész szett 60 ezerbe került.
A gyári fékeket is tanácsos feljavítani! Nem rossz, de elkél a jobb!

Hibalista

- Légtömegmérő: Az új ára 100.000 Ft.- Után gyártottat meg nem veszek. Még nem cseréltem ki mert így is simán járok vele, csak télen mikor hidegen beindítom, akkor szarakodik kicsit.

Ide hordtam szervizbe

Egy nagyon jó szakihoz járok! Mindent megold!
Én azt ajánlom Opel szervizbe ne vigye senki, mert nem értenek semmihez!!! Ami pedig kiszedhető kicsórják belőle!!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Marad ez, csak turbós mocit kap!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)