Igazi kis méregzsák
Szöveges ítélet
A megbízhatóság/teljesítmény potméter egyértelm?en a teljesítmény irányba lett elcsavarva. Gyakran kitalál valami hülyeséget, nem hagyja békén az embert, és korszaka legdrágábban fenntartható Opelja. Minden rezdülésére figyelni kell, ha valami nem t?nik rendben, akkor nincs is. Mégis azt mondom, korához képest nagyon strapabíró. Fék és futóm? tuning melegen ajánlott, de nem porig ültetni! (ha marad még keret, Remus-rendszer, sportsz?r?, chip). Motorikusan hibátlan, de lehet hogy csak azért mert mindig puccos szervízt kapott (drága olaj, gyertyák stb). Városi közlekedésben akármit csinálsz vele 11,5-12 liter.
Egyszer?en nem lehet nem szeretni, a vezetésnek sajátos gokart ízt kölcsönöz. Soha nem hagyott cserben az út szélén. Érdi emelked?n 110-r?l 200-ra felgyorsul. 225-öt tartósan tudja. Gazdaságos üzemmódban (100 km/h 5-ösben) 7 literen lehet tartani a fogyasztást. Annak ajánlott, aki imádja a nyers vezetést, mert abban nagyon jó. Felejthetetlen darab. Hátulra ne ültess senkit! Nagy zajban fog megfulladni, illetve nyáron megf?.
Hibalista
- Elkadásjelz? kapcsoló 3000
- Kuplung/kinyomócsapágy 110000
- Lambda-szonda 55000
- Katalizátor 70000 (szigorúan nem gyári)
- Benzincs? 15000
- Szervószivattyú 25000 (bontott)
- Féktárcsák elkoptak (100000, bár szerintem én cseréltem el?ször 10 éves korában)
-
-
Ide hordtam szervizbe
Beleegyezése nélkül nem írok adatot
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 122000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 2105 | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
