Igásló az Opelt?l- 1,6 8V
Szöveges ítélet
Tavaly (2004) áprilisban sikerült beszereznem egy német importból származó Astra Kombi 1,6 8V-t, szóval jelenleg én vagyok a második magyar gazdája. Megvétel után egyb?l elvittem "nagyszervízre", ami a vezérm?szíj, feszít?g?rg?, vízpumpa, ékszíj, sz?r?k, olaj cseréjét foglalta magaban. Mindenkinek ajánlom, ha nem új autót vesz és nem tudják neki igazolni, hogy pontosan mikor is voltak ezek cserélve, vigye el nagyszervízre. Ez kb. 50000Ft-b?l kijön ennél a típusnál a teljes átvizsgálással együtt. Megéri, a motorral nem nagyon lehet ezután gond. Azért már sikerült némi pénzt rákölteni, egy h?t?t kellett cserelni mert valami szer fagyálló volt benne és ez 10 év alatt megette. Még az eredeti kipufogó dobok voltak rajta és a középdob pont Hollandiában adta meg magát (az jo drága volt:(), és ha már az cserélve lett akkor a hátsót is kicseréltettem, de azt már itthon.
Az eltelt id? alatt megjártam már vele Németországot, Hollandiát és egyszer se hagyott cserben.
Kategóriájában eléggé tágas és kényelmes, az enyémben semmi extra nincs, a légzsákon, a gyári rádión és a magassában állítható ülésen kívül, de nincs is vele baj.
Fogyasztása nagyon jó: autópályán, városon kívül 6 alatt, városban 8 alatt, de ez nem egy versenygép!:) 72Le, de 126 Nm nyomaték. Nem kell pörgetni, már alacsony fordulaton húz, de nem is gyorsul valami fényesen, egy jó utazóautó. 140-150 Km/h az utazója autópályán, 6 alatti fogyasztással.
Az enyém még nem rohad, de ezekre is jellemz? az Opel betegség (hatsó sárvéd?ív rohadása), láttam már sokat.
Fenntartási költségei nem túl magasak, nem is kell vele sokat szervízbe járni, ahhoz képest hogy ez egy 10 éves kocsi. Alkatrész van hozzá b?ven elfogadható áron (sok alkatrész olcsobb mint a Suzukiba).
Összeségében ajánlom azoknak ezt a típust, akik egy megbízható, tágas, kényelmes családi autót keres és emellett nem olyan drága fenntartani.
Hibalista
- Nagyszervíz: -vezérm?szíj, feszít?g?rg?, vízpumpa, ékszíj, sz?r?k, olaj 50000Ft
- H?t? 20000FT (szereléssel)
- Kipufogó: középdob 25000Ft(sajna ez Hollandiában volt,de legalább Bosal), hátsódob 10000Ft
- 2 db Kereszleng? tartó bakja (ha minden igaz): 3200Ft/db
-
Ide hordtam szervizbe
Saját szerel?, de az AD (Autodienst) tagja. A beszerelt alkatrészekre 1 év gari egész Európában, szerintem megéri, ha valaki sokat jár külfödre. Korret ár és min?ségi alkatrészek!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 138900 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Golf I. | Következő autója? | Opel Omega 2,5 TD |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
