Hűséges kutyuli
Szöveges ítélet
rögtön el kell vinni karosszériáshoz, és utána bőségesen ki kell fújatni a belselyét valami korróziógátlóval, mert az gyárilag ugyan lenne, de nagyon vékony.
Ezt még úgy lehet szerelni, mint a trabit. bárhol bármivel.
Egyszr lyukas hengerfejtömítéssel elmentem bp-martonvásár-bp. visszafelé kifogyott a víz teljesen /ködös gőzből feketés füstté vált ami hátul kinyomult/ de kibírta. Nemtom hogyan.
lejtőn felfelé megrakott utánfutóval ne menj, mert úgyse fog felmenni. nekem ugyan felment, de négyen tolták.
A futóműve egyszerűen mindent kibír.
És szép. művészi részletek és vonalvezetés. harvónikus.
Érdemes sportüléssel, és tetőablakkal venni. Az nagyon kényelmes.
Hibalista
- utólag beszerelt elbaszott klíma miatt az egyész hűtő-fűtő rendszer. Egyébként csak kopik. Mostanra az elektromos része szarakodik, de kötözzük.
Ide hordtam szervizbe
a 22 kerületben nagyon sok jó autószerelő van
Bereczki Zoli ált szerelő
Felényi Laci karosszéria
A Jenő karburátor, injektor
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 300000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 1,1 kombi | Következő autója? | nem akarok mást |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
