A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 1,6i GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hétköznapi Vaddisznó

Szöveges ítélet

Volt egy dízel Fiatom ami 23 éves volt. Enyhény szólva megérett a cserére. Elkezdtem keresgélni a használtautó piacon, számba véve az összes típust. Mikor döntésre jutottam, japán autó lesz az igazi. Sorra jártam a kereskedéseket, mikor kiszúrtam őt. Feltűnő volt a nyári napsütésben a ragyogó metálkék fényezés és a rajta megvillanó piros, körbefutó díszcsík, első sárvédőn meg egy GT felirat. Valahogy a többi autó nem is érdekelt. Elvittem egy próbakörre. Szerelem volt első látásra. 2500-tól úgy megindul, hogy beleprésel az ülésbe. 1,6-os hengerenkénti injektorral szerelt a motorja, 74 kW teljesítményű (100 LE). Imádja ha pörgetik, és mennek vele, viszont meg is eszi a benzint. Ha sportosan vezetjük, akkor bizony hideg téli napon a belvárosban lámpától-lámpáig történő nagy gázadásokkor megeszi a 16 lityit is. Amúgy, ha nem toljuk neki, akkor el lehet járni vele 8-9 literrel is. Motorral semmi baj sincs, ha jól karban tartjuk. Eléggé igénytelen, csak a motorolajat ereszti 1-2 helyen. Nem árt ezért tömítéseket cserélgetni. A csapágy már rossz volt, úgy vettem. 23ezer forintomba került akkor szervízdíjjal, és anyagárral együtt. Azóta semmi komolyabb baja nincs. A szokásos rozsdásodás-rohadás-kopás-on kívül nincs baj. Kicsit orrnehéz, de nagyon könnyű. 955 kilós üresen a kocsi.
A belseje GSI-ből jól ismert gyárilag beszerelt (GT csomag) kagylósított hosszútávon is kényelmes ülések, aminek nagyon jó az oldaltartása, és légzsák nélküli nagyon jó fogású kormány. Kicsit nyekeregnek a műanyagok belül rosszabb úton, de ez megszokott 16 éves autónál.
Összességében nagyon jó autó. Fürge, nagyon olcsó fenntartani, bár kicsit sokat eszik (néha), kiválló választás lehet sportos hétköznapi autónak, és ami nagyon fontos: soha nem hagyott ott sehol!
Bátran ajánlom mindenkinek! Az biztos még jópár évig fogom nyüstölni, ha hagyja magát.

Hibalista

- Kerékagycsapágy elkopott

Ide hordtam szervizbe

barát

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1993
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 154000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 16 l
Előző autója? Ritmo 1,7 DCL Következő autója? Opel Astra H 1,6 turbo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)