Hengerenkénti injektoros egyhatos
Szöveges ítélet
Ez egy 1.6-os hengerenkénti injektoros autó. Teljesen ki vagyok békülve vele. Kicsit talán lomha, de országúton nagyon jó. 2500 felett megy igazán.
6 év alatt kevés probléma volt vele. Ezek inkább kopásból adódó gondok. Négy éve fékerő szabályzót kellett cserélni, mert tönkrement és eresztette a fékolajat.
Érdekes, hogy sehol sem hallottak még olyat, hogy tönkrement volna. Nehéz is volt találni cserealkatrészt. Újat Bécsből hoztak volna 50ezerért. Úgyhogy maradt
a rizikós bontós cucc 5ezerért. :D Azóta nincs vele gond. Szerintem a rossz gátlók okozták a hibát, mert nagyon himbilimbi volt a kocsi hátulja.
Két éve volt, hogy a hidrotőkék csúnyán szóltak. Kicsit megilyedtem, de vmi adalékot raktak bele, meghajtottam és azóta ez is ok.
Idén tavasszal hengerfejes lett szegény. 15ezerért megcsinálták.
Összeségében: 6 évig használtam ezt a kocsit, most lesz 14 éves. Komolyabb baja nem volt a hengerfejtömítésen kívül, de ezt is szerencsésen megúsztam.
Érdekes, hogy nálam nem jelentkezett a rohadás a szokott helyeken. Mondjuk garázsban van tartva. Úgy tervezem, hogy tavasszal lecserélem.
Hibalista
- - hidrotőkét kellett tisztítani
- - futómű alkatrészek (kopás)
- - fékbetét, tárcsa (kopás)
- - fékerő elosztó
- - hengerfej tömítés
Ide hordtam szervizbe
Kis szervizek kis szerelőihez hordom. mikor hová. Eddih mindent meg tudtak csinálni rajta. :)
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 116000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 120L | Következő autója? | Skoda Octavia II, vagy 207 SW |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
