GSi 2.0 16v Soha nem adom el!
Szöveges ítélet
Haverom által "fertőződtem" meg. Meglepett a teljesítménye akkor, nem gondoltam volna hogy egy "astra" képes ilyesmire. Elég sok km-rel sikerült megkaparintanom a jószágot,noha eddig semmi baja nem volt a légtömegmérőn és a kopó alkatrészeken kívül + kis hülyeségek. Gyárilag van benne egy Mantzel tengely, emiatt 4000-es fordulat alatt gyengébb, afölött viszont elég durván elindul! Gyakorlatilag folyamatosan tolom neki,(hát arra vettem hogy menjen) ezért kb 13 lityót eszik nekem, de ha nyugodt vagyok, kis durvulásokkal el lehet menni 9-el.A folyamatos tolás ellenére sincsen semmi baja, csak az olajra kell figyelni,mert azt szereti 7000-en! 8000km-ként cserélni mindenképp, és no tesco! Castrol vagy valami fincsi olaj kell neki! Futómú kemény, lukakat érdemes kerülgetni,föleg mert a futómű állítása, javítása macerás ezért drágább egy kicsit. Amúgy elég jól kezelhető, a kormányt kell csak fogni, szereti tépni. A fék viszont pocsék sajnos, 2x megállok 160-ról erős fékkel (nem satu) és harmadszorra már nem, úgyhogy valamit majd alkotok vele. A klímábol egy tél alatt elmegy a gáz, igaz én nem használtam. (állítólag kellett volna) Az ülések bejönnek, sztem jól tartanak! A kormánnyal viszont nem vagyok teljesen elégedett,sztem egy picit nagy! Amúgy sok kicsi idegesítő "hülyeséget" csinál pl: fed comp kijelző egyik felében kiégett az izzó,király, sztem szét kell szedni hozzá a fel középkonzolt. Akkor ott van a légtömegmérő,amitől rángat néha, meg emeli a fordulatot, néha lehet érezni,hogy fordulaton gyengébb,kb 20-30 ezres tétel. Elektromos ablak néha automata,néha nem. Kipörgésgátló egy idő után és/vagy nagy sebesség fölött automatán kikapcsol és úgy is marad. (nem mintha be akarnám kapcsolni) Ja és első fokozaton nem működik a ventillátor. (?) Alkatrészek drágábbak mint egy sima astrába,főleg a motorhoz. Amúgy sztem jó tehén egy astra gsi, alattomos, nem sokan nézik ki belőle, hogy mit is tud. Amiket sikerült már otthagynom: Porsche Cayenne (v6 ótómata), rx 8 gyengébb motoros után végig mentem m7esen, Accord type-r, Vti Civic (csak nagyon keveset sajnos :( ) 325i, 320d, clio 2.0 16v, e 270 merga... meg sokmindent, de sokan ott vannak, vagy el is hagynak.Végsebesség 240. (óra ennyit mutatott) 0-100: 7s. De majd ha jó lesz a légtömegmérő kíváncsi leszek! A lényeg: nekem tetszik, imádom, az összes pénzem beletankolom, de ha eladom, biztos öngyilkos leszek,ugyhogy sztem már tőlem megy nyugdíjba! :)
Hibalista
- légtömegmérő, lengéscsillapítók, fékbetétek, idegesítő kiégő izzók a műszerfalon, ülés el volt törve :)
Ide hordtam szervizbe
Haverok szerelik,csukott szemmel,soha nem vinném máshova!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 5 five | Következő autója? | talán m3 csak az meg keveset eszik! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
